امروز تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۶۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

سكه و اسكناس

به گزارش همشهری آنلاین، امروز دوشنبه ۲۲ اسفند تا لحظه تنظیم این خبر در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و  ۶۸هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار، ربع سکه بهار آزادی ۹ میلیون و سکه یک‌گرمی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار
 سکه تمام طرح قدیم(امامی) ۲۲ میلیون و  ۵۰۰ هزار 
 نیم سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار
 ربع سکه بهار آزادی ۹میلیون 
 سکه یک گرمی  ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار
 اونس جهانی طلا  ۱۸۷۹دلار
 طلای ۱۸ عیار  ۲ میلیون و ۶۸ هزار

کد خبر 748479

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • جعفر قهرمانیان IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    18 6
    چرا دروغ می نویسید
    • IE ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      8 0
      چه انتظاری داریا! تا حالا دیدی در مورد قیمت ارز و طلا راست بگن؟!
  • مهندس عثمان قادری IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    10 5
    قیمت واقعی سکه همان ۳۰ میلیون تومان است چرا ؟ چون نسبت به اتومبیل مثل پراید ۲۰ میلیونی شده ۳۰۰ میلیون حالا شده ۲۵۰ میلیون ، ، ، خانه و آپارتمان ۴۰۰ میلیون شده ۲ میلیارد حالا شده ۱میلیارد و نیم ؟ که با یک زلزله ۶ ریشتری همه فرو می ریزند یا مثل متروپل آبادان دو سال از ساختش نگذاشته بود خود بخود فرو ریخت ، که باید مهندس ناظر ، سازنده ، اعضای شهرداری ، و همه دست اندر کاران آن مجموعه در ملاء عام اعدام می شدند ، ، ، والله من و خانواده ام ۱۵ گرم طلا داریم ولی طلا را در سراسر جهان به روز میخرند و پشتوانه پول ملی کشور است ، این پشتوانه را خار نکنید حتی هر سال ۳۰۰ اِلی ۴۰۰ تن از خارج بخرید تا پول کشور ارزش واقعی خود را بدست بیاورد ، و مانع خروج سکه و طلا از کشور باشید ( افتاد )