پرسپولیس در دیداری که ۱۰ نفره شده بود برابر سپاهان شکست خورد تا از کورس قهرمانی عقب بیفتد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین حساس ترین دیدار هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز شنبه بین تیم های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با پیروزی سپاهان در وقت های تلف شده همراه شد.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی(۳۰ علی نعمتی)، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، مهدی ترابی، محمد عمری و پریرا به میدان رفت.

پریرا در این دیدار از پیام حیدری دو کارت زرد دریافت کرد و اخراج شد.

حساسیت بازی باعث شد دقایق ابتدایی این دیدار کیفیت فنی لازم را نداشته باشد اما هر چه از زمان بازی گذشت سپاهانی ها بر بازی مسلط شدند و چند حمله خطرناک را روی دروازه پرسپولیس انجام دادند و در دقیقه ۲۱ هم به گل رسیدند اما به دلیل آفساید بودن این گل مردود اعلام شد.

۷ دقیقه بعد مرتضی پورعلی گنجی برای دفع یک توپ درون محوطه جریمه با مهاجم سپاهان برخورد کرد و دچار مصدومیت از ناحیه سر شد که منجر به تعویض این بازیکن شد تا گل محمدی ناچار شود علی نعمتی را وارد زمین کند. این در حالی بود که گولسیانی هم روی نیمکت بود اما سرمربی تشخیص داد بازیکن دیگری وارد زمین شود.

بعد از این اتفاق که منجر به اعزام بازیکن مصدوم پرسپولیس به بیمارستان شد، بازی روند متعادل تری پیدا کرد اما سپاهانی ها همچنان خطرناک تر از میزبان کار را دنبال کردند و در چندین صحنه دروازه بیرانوند را با خطر جدی مواجه کردند.

در دقیقه اول وقت های اضافه نیمه اول پریرا که روی هر صحنه ای به داور اعتراض می کرد کارت زرد دوم را از حیدری دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا کار سرخپوشان برای نیمه دوم سخت شود.

در دقیقه اول وقت های اضافه نیمه اول پریرا که روی هر صحنه ای به داور اعتراض می کرد کارت زرد دوم را از حیدری دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا کار سرخپوشان برای نیمه دوم سخت شود.

بازی در نیمه دوم باتوجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس به یک بازی تدافعی ازسوی این تیم تبدیل شد و سپاهانی‌ها نیز حملات موفقیت‌آمیزی روی دروازه سرخ‌ها نداشتند تا اینکه در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده در شلوغی محوطه جریمه سرخ ها این محمد کریمی بود که با یک ضربه دقیق و فنی گل برتری سپاهان را به ثمر رساند.

با این نتیجه سپاهان ۴۹ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار گرفت و سرخ ها هم با ۴۵ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماندند.

کد خبر 747976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha