مسئله اصلا شخص الهامی و حرف‌های عجیبش نیست؛‌شأن تیم ملی را رعایت کنید.

مسعود شجاعی و ساکت الهامی

به گزارش همشهری‌آنلاین، احتمالا ساده‌ترین پدیده، فرمول وایرال شدن یک برنامه تلویزیونی است؛ اینکه آنقدر عجیب و غریب حرف بزنیم که مخاطبان حیرت‌زده یا خشمگین و عصبانی شوند.

پس از آن است که بخش‌های کوتاه و مختلف این برنامه در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود و دست به‌دست می‌چرخد. آخرین کسی که از این ایده استفاده کرده، ساکت الهامی بوده است؛ سرمربی تیم هوادار که اظهاراتش در یک برنامه تلویزیونی حسابی خبرساز شد. طی چند روز گذشته اسم الهامی بین گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شد که انتقادات زیادی را هم به‌دنبال آورد. او اما در دفاع از خودش، اظهارات بسیار عجیب و اغراق‌آمیزی را به زبان آورد که اصلا صلاحیت ورود به مرحله نقد کردن را ندارد.

الهامی گفت خودش را شایسته‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی می‌داند، به امثال مسعود شجاعی و اشکان دژاگه بیشتر از کارلوس کی‌روش چیز یاد داده و تأکید کرد: «اگر سرمربی تیم ملی شوم کره‌جنوبی را در سئول، ژاپن را در توکیو، چین را در پکن و عربستان را در ریاض شکست می‌دهم.» گفتیم که نقد این مطالب اصلا در ‌شأن رسانه نیست، اما باید به این نکته اشاره کرد که اتفاق رخداده به نوعی دستپخت فدراسیون فوتبال بوده است.

وقتی آقایان جایگاه حقوقی و منزلت نیمکت تیم ملی را رعایت نمی‌کنند و نام افراد مختلف را به‌صورت فله‌ای در فهرست گزینه‌های هدایت این تیم می‌آورند، نتیجه‌اش همین می‌شود. اگر فدراسیون از الهامی برنامه نمی‌خواست، او امروز به‌عنوان گزینه هدایت تیم ملی فرصت نمی‌یافت چنین مطالب عجیب و غریبی به زبان بیاورد.

کد خبر 747752
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • کاکو IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    4 3
    اتفاقا ساکت الهامی هم شخصیت یک مربی تیم ملی را دارد هم کارنامه خوبی دارد اگر به بقیه مربیان دقت کنید میبینیم که بیشتر به خاطر دوران فوتبالی خود معروف شدند و ساکت از معدود مربیانی بود که از دل این مافیا خودش را بالا کشید بیخود مربیان ایرانی را کوچیک نکنید
    • داوود IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      0 0
      فعلا که تیم ملی کوچک شده است.این آقا با دفاع اتوبوسی وضدحمله چند تا نتیجه گرفت فکر کرده گواردیولاس
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    1 0
    خوش بحالش