مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
۱۱ نفر

این روزها با افزایش قیمت ارز، سفر به داخل و خارج از کشور هزینه های هنگفتی خواهد داشت. از این رو بسیاری از تورهای داخلی با تورهای خارجی از نظر هزینه، فاصله ی قیمتی نزدیکی پیدا کرده اند که قابل توجه است.

image-20230307112510-1.png

اگر به هر دلیل تصمیم گرفته‌اید در مسافرت بعدی خود سفری ارزان و با کیفیت را تجربه کنید، شرکت خدمات مسافرتی فلات پارس گیتی این روز ها با ارائه پیشنهادات هیجان انگیز به مسافرانش در شکل گیری یک تور خارجی به صرفه و خاطره انگیز پیشرو گردیده است.

تفاوت تورهای زمینی و هوایی در چیست؟

سفر زمینی ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که همین موضوع باعث شده طرفداران آن به شدت افزایش پیدا کند. به عنوان مثال سفر در قالب تور زمینی یک فضای صمیمی و خودمانی داشته که لذت سفر را دوچندان می‌نماید. عموما در چنین تورهای گردشگری، دوستی‌هایی شکل می گیرد که ممکن است تا سالیان سال پایدار باقی بماند. همچنین از نظر هزینه در این شکل از برگزاری تور، کمترین هزینه به نسبت تورهای هوایی از گردشگران دریافت می گردد که با توجه به شرایط اقتصادی، امری قابل توجه برای توریست های ایرانی است.

تورهای زمینی خارجی

سفر زمینی سال‌های سال است که به عنوان یکی از جذاب‌ترین روش‌های سفر مورد توجه قرار دارد، به همین دلیل شرکت در تورهای خارجی که از طریق زمینی برگزار می‌شوند نیز بسیار هیجان انگیز و محبوب است. تور زمینی فرصت‌های تفریحی بیشتری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و از طرفی هم هزینه سفر را نسبت به یک تور هوایی کاهش می‌دهد. به همین دلیل این تورها دوباره مورد توجه توریست‌ها قرار گرفته‌اند و به نوعی اولویت اصلی بسیاری از توریست‌های ایرانی و خارجی محسوب می‌شوند.

با توجه به مرز مشترک میان کشورها، معمولا سفر زمینی در قالب تور با محوریت کشورهای هم مرز برگزار می‌شود. به عنوان مثال کشور ایران با کشورهایی نظیر ارمنستان، ترکیه و ... مرز مشترک دارد. بنابراین تور ارمنستان و یا تورهای ترکیه مثل تور استانبول، تور آنتالیا و ... با استقبال بسیاری از مسافران مواجه می‌شوند.

تور خارجی به قیمت تور داخلی واقعیت دارد؟!

تور زمینی استانبول

خدمات تورهای زمینی

خدمات آژانس‌های گردشگری برای تور های زمینی با یکدیگر تفاوت دارد. در واقع این خدمات به فاکتورهای مختلفی وابسته است. این که آژانس به صورت مستقیم فعالیت‌های مربوط به تور را پیگیری می‌کند یا نه، می‌تواند تاثیر بسزایی در کیفیت و درجه بندی تور داشته باشد. با این حال خدمات این موسسات به طور کلی شامل موارد زیر می‌شود:

  • رزرو بلیط
  • رزرو هتل
  • ارائه راهنمای تور
  • ترانسفر درون شهری
  • ارائه بیمه نامه سفر

تور ارمنستان؛ یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین تورهای خارجی

اگر می خواهید یکی از جذاب ترین تورهای خارجی را رزرو کنید؛ تور ارمنستان را انتخاب کنید. ارمنستان، همسایه ایران محسوب می شود که در بین تورهای گردشگری همه ساله خیل عظیمی از توریستها از جمله ایرانی ها را به سمت خود می کشاند. شما می توانید در هر یک از فصول چهارگانه سال به این کشور سفر کنید و از جاذبه های تفریحی آن لذت ببرید. ضمن اینکه تور ارمنستان را می توان جزو مقرون به صرفه و مناسب ترین تورهای خارجی دانست. بدین ترتیب با هزینه کمتر نسبت به سایر تورها می توانید لذت حضور در یک کشور خارجی را تجربه کنید. با توجه به موقعیت جغرافیایی ارمنستان، این امکان برای ایرانی ها فراهم آمده است تا بتوانند به شکل زمینی خود را به این کشور برسانند. از طرفی دیگر ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که برای سفر به این کشور نیاز به ویزا نیست و تنها با در دست داشتن پاسپورت معتبر هم می توان وارد خاک ارمنستان شد.

تور زمینی ارمنستان

کشور ارمنستان یکی از باستانی‌ترین و قدیمی‌ترین سرزمین‌هایی آسیایی است که در جنوب قفقاز و جلگه آرارات واقع شده است. با توجه به نزدیکی این کشور به ایران، تور زمینی ارمنستان طرفداران بسیار زیادی دارند. برای سفر زمینی به این کشور بهترین مسیر مرز جلفا است. جالب است بدانید مرز ایران و ارمنستان در شهری به نام نوردوز قرار دارد.

در صورتی که می خواهید نسبت به رزرو تور ارمنستان اقدام کنید؛ می توانید تور زمینی ارمنستان ویژه نوروز را انتخاب نمایید. چون در ایام تعطیلات ، گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور از جمله ایرانی ها سعی می کنند ارمنستان را برای سفر نوروزی خود انتخاب کنند. وجود آب و هوای مناسب در این روزها و مناظر طبیعی و جاذبه های گردشگری فراوان و دیدنی در ارمنستان، مسبب انتخاب این کشور است. برای تور زمینی ارمنستان ویژه نوروز، باید در نظر داشت که این تور از ۲۸ اسفند شروع و تا پایان ۱۲ فروردین ادامه دارد. تور ارمنستان زمینی در آژانس فلات پارس با اتوبوس های ۲۵ نفره تخت شو همراه است که می توانید ۴ شب و ۵ روز در این کشور اقامت داشته باشید. قیمت این تور جذاب هم حدود ۸ میلیون تومان است که در مقایسه با تور هوایی ارمنستان که از حداقل ۱۸ میلیون تومان آغاز می گردد، اختلاف قیمت بالایی دارد.

به همین جهت با خرید تور زمینی ارمنستان همان هزینه تور کیش را می پردازید اما یک سفر به قاره اروپا را در کارنامه سفر نوروزی خود با لذت های تفریحی بیشتر خواهید گنجاند. البته این قیمت با توجه به انتخاب هتل های سه یا چهار ستاره توسط شما و نیز تعداد تخت ها متفاوت است.

تور خارجی به قیمت تور داخلی واقعیت دارد؟!

تور زمینی ترکیه

تورهای زمینی ترکیه

تهران و استانبول در فاصله ۲۰۰ کیلومتری از هم واقع شده‌اند. به این ترتیب یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به استانبول روش زمینی است. شروع این سفر زمینی می‌تواند از مرز بازرگان باشد. اما سوال مهمتر این است که امکان سفر زمینی به کدام شهرهای ترکیه فراهم است؟ در جواب می‌توان گفت شهرهای مختلف این کشور اعم از استانبول، آنتالیا، وان، ترابزون و ... جزو شهرهای دیدنی و جذاب محسوب می‌شوند. مطمئن باشید با سفر به هر یک از این شهرها خاطره خوبی در ذهنتان باقی خواهد ماند و لذت خواهید برد.

تور خارجی به قیمت تور داخلی واقعیت دارد؟!

تورهای نوروز خارجی

تور زمینی وان

یکی دیگر از تورهای زمینی ترکیه با جذابیت بالا، مربوط به تور وان است. این تور نیز از ۲۸ اسفند شروع و در طول ۱۴ فروردین به پایان می رسد. تور زمینی وان ترکیه با اتوبوس های ۲۵ نفره تخت شو است که شما با انتخاب تور ویژه نوروز وان ترکیه می توانید ۳ شب و ۴ روز در این شهر اقامت داشته باشید. هزینه این تور نیز برای مسافران ایرانی حدودا ۱۰ میلیون تومان تمام می شود که البته بستگی به نوع هتل سه ستاره و چهار ستاره انتخابی شما دارد و ممکن است این هزینه کم و یا بیشتر باشد. در این ایام می توانید در هتل از صبحانه رایگان بهره ببرید. ضمن اینکه می توانید امکاناتی نظیر: ترانسفر، بیمه مسافرتی، لیدر همراه و... را به عنوان خدمات عالی آژانس داشته باشید.

بنابراین هزینه تورهای ترکیه به هر یک از شهرهای آن با توجه به امکانات و نوع سفر زمینی و یا هوایی به ترکیه متفاوت است. تورهای هوایی این روز ها رقم های عجیب و غریبی را شامل می شود؛  از این رو آژانس مسافرتی فلات پارس، مجری تخصصی برگزاری تورهای زمینی، این هزینه های گزاف را به شکل ایده آل به همراه حفط کیفیت تورهای مسافرتی مدیریت نموده است.

اگر می‌خواهید از شهر وان با هزینه بسیار پایین دیدن کنید، تورهای زمینی بهترین فرصت برای شما محسوب می‌شوند. تور وان زمینی همواره یکی از تورهای به یاد ماندنی ترکیه بوده است، سفری که با توجه به زمینی بودن آن امکان تماشای مناظر و طبیعت بکر را میسر می‌کند.

تورهای زمینی یکی از اقتصادی‌ترین گونه ی تورهای خارجی ویژه فصل بهار برای ایرانیان است. همانطور که اشاره شد درحال حاضر نرخ تورهای زمینی خارجی با تورهای داخلی برابری می کند که همین امر موجب مقبولیت بالای این تورها میان گردشگران ایرانی شده است. شک نکنید زیبایی‌های مسیر و تجربه کنار یکدیگر بودن، گذر زمان را از یاد شما خواهد برد.

با فلات پارس از بهترین تورهای زمینی خارجی لذت ببرید

مهمترین مرحله برای شرکت در تور زمینی انتخاب یک آژانس مسافرتی است که خود مجری مستقیم مسیر زمینی باشد. به این ترتیب می‌توان به کیفیت و خدمات آن اطمینان حاصل کرد. آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی، مجری تخصصی تورهای زمینی ویژه نوروز است. این آژانس تلاش کرده با رزرو بلیط اتوبوس VIP، هتل انتخابی مناسب، گشت شهری، خدمات جاده‌ای، ترانسفر، بیمه نامه مسافرتی و ... در کنار یک تور اقتصادی سفر آسانی را برای گردشگران رغم بزند. اولویت فلات پارس همواره جلب رضایت مسافران است، بنابراین سفر خود را با اعتماد به کارشناسان مجموعه، به یک تجربه فراموش نشدنی و ماندگار تبدیل نمایید.

کد خبر 747074

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha