بازی کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن خیره‌کننده است. او روز شنبه با زدن گل چهارم در پیروزی ۴-۲ مقابل نانت، تاریخ‌ساز شد و در حال حاضر با ۲۰۱ گل بهترین گلزن است.

مسی/ امباپه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، مهاجم ۲۴ ساله فرانسوی در آگوست ۲۰۱۷ به پاری سن ژرمن آمد و به سرعت نشانه‌هایی از کیفیت بازی خود را نشان داد و در ششمین فصل حضورش تاریخ‌ساز شد.

رکورد قبلی متعلق به ادینسون کاوانی بود که در دوران حضورش در این باشگاه ۲۰۰ گل به ثمر رساند و حالا مردی که قرار است به یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال جهان امروز تبدیل شود یا در حال حاضر نیز هست از او پیشی گرفته است.

تبریک می‌گویم

یکی از هم‌تیمی‌هایی که به او برای رسیدن به این موفقیت تبریک گفت لئو مسی بود. این بازیکن آرژانتینی عکسی از جشن گرفتن خودش و امباپه در کنار هم در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. او در توضیح این پست نوشت: به خاطر رکورد کیلیان امباپه تبریک می‌گویم.

این پیام در حال حاضر نزدیک ۹ میلیون لایک دارد، اما یک کامنت خاص از میان کامنت‌های این پست بیشتر به چشم می‌آید؛ امباپه با سه قلب به پیام مسی پاسخ داد که تقریباً ۷۵۰۰۰ لایک خورد.

روابط دو بازیکن کلیدی پاری سن ژرمن با فرا رسیدن لحظه مهم فصل، زمانی که باید از شکست ۱-۰ مقابل بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس بازگردند، در شرایط خوبی است.

کد خبر 747038
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha