رضا صادقی شب گذشته، برای دومین‌بار طی یک ماه گذشته به روی صحنه رفت و برای مشتاقان خود به اجرای برنامه پرداخت.

کنسرت

به گزارش همشهری آنلاین رضا صادقی، شب گذشته در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس، در ۲ سانس، میزبان حدود ۵ هزار هوادار خود بود. کنسرتی که با نیم‌ساعت تاخیر آغاز شد و صادقی بابت آن از مخاطبانش عذرخواهی کرد و دلیلش را هم رسیدن جمع بیشتری از کسانی که بلیت خریده و در ترافیک مانده بودند، عنوان کرد.

در ابتدای برنامه، کلیپی از فعالیت شرکت لیما پخش شد و سپس اعضای ارکستر، به روی سن آمدند. ۳ عضو ارکستر، خانم بودند ازجمله نوازنده درامز یعنی حدیث کرمی که صادقی، به شکلی ویژه از او تقدیر کرد.

پس از آمدن ارکستر، صحنه کاملا تاریک شد. رضا صادقی آمد و در میان سوت و جیغ هوادارانش، آهنگ اولش یعنی کلافه را به صورت ایستاده خواند و از آهنگ دوم تا انتهای کنسرت، اجرایش را به صورت نشسته ادامه داد.

یکی از فاکتورهای کنسرت دیشب آن بود که صادقی پس از اتمام هر آهنگ، با مخاطبانش حرف می‌زد. بیشتر از عشق می‌گفت. شوخی هم می‌کرد. البته که رگه‌های نصیحت کردن هم در لابلای حرف‌هایش محسوس بود. جالب آن‌که مخاطبان حاضر در سالن، با دقت به صحبت‌های صادقی گوش می‌دادند و بعد از پایان حرف‌هایش، با یک تشویق خوب، موافقتشان را با آن حرف‌ها اعلام می‌کردند.

صادقی در این اجرا هم به‌مانند کنسرت‌های آخرش، یک آهنگ را به علی انصاریان تقویم کرد و با بردن نام او، گفت که مطمئن است علی، اکنون در سالن حضور دارد.

صادقی پس از آن‌که ۹ آهنگ ابتدایی کنسرتش را از آثار جدیدش انتخاب کرد، گفت که می‌خواهد ۳ کار از کارهای قبلی‌اش را بخواند که با این حرف، تشویق بسیار خوبی نصیبش شد. ۳ آهنگی که با مشکی رنگ عشقه آغاز شد و اشتیاق سالن، اصلا قابل قیاس با دیگر لحظات این اجرا نبود.

صادقی پس از اتمام هر آهنگ، با مخاطبانش حرف می‌زد. بیشتر از عشق می‌گفت. شوخی هم می‌کرد. البته که رگه‌های نصیحت کردن هم در لابلای حرف‌هایش محسوس بودبرای اجرای این آهنگ، صادقی از هواداران استقلال و پرسپولیس خواست تا تیم محبوب خود را تشویق کنند و وقتی کمی کری خواند، گفت که نه قرمز و نه آبی فقط مشکی، چون رنگ عشقه.

صادقی همچنین عنوان کرد که ۷ ماه است مادرش را ندیده و دلش خیلی برای او تنگ شده است. به همین مناسبت، طبق عادت همیشگی، یک آهنگ جنوبی اجرا کرد و آن را به مادرش تقدیم نمود.

نکته عجیب اجرای شب گذشته آن بود که صادقی، در هیچ لحظه‌ای از کنسرت، از هوادارانش نظرخواهی نکرد که چه آهنگی بخواند. او هیچ آهنگی را دو بار نخواند و وقتی مخاطبان پس از اتمام آهنگ اون روزا، یک‌صدا فریاد زدند: دوباره، صادقی به‌عادت کنسرت‌هایش، با مخاطبانش حرف زد و در جریان این حرف زدن، هم مخاطبان فراموش کردند که تقاضای اجرای دوباره این آهنگ را داشتند و هم خواننده، چنین تقاضایی را از یاد برد.

صادقی در نیمه دوم آهنگ آخر خود، از مخاطبان خواست تا همه بایستند و به صورت ایستاده با او همراهی کنند. مخاطبان هم همراهی کردند و نیمه دوم آهنگ را به صورت ایستاده با صادقی همخوانی و همان‌طور هم سالن را ترک کردند.

صادقی در کنسرت شب گذشته، قطعات کلافه، عشق تویی، نفس، عاشقیت، بمونی برام، گمونم، شانس آخر، شهر آشوب، من و یادت، مشکی رنگ عشقه، نرو، آشنا، بغض ترانه، اون روزا، آهنگ جنوبی، رد پا و وایسا دنیا را اجرا کرد.

او در این کنسرت، هیجان زیادی به خرج داد و خیلی تلاش کرد تا یک اجرای پرخاطره را از خود به یادگار بگذارد اما شاید اگر انتخاب آهنگ‌هایش، کمی بهتر و منعطف‌تر بود، می‌توانست نتیجه بهتری بگیرد. بیشتر لحظات کنسرت، روی یک خط ممتد در حرکت بود و در این شرایط، اگر مهندسی بهتری بر روی کارها صورت می‌گرفت، هیجان بهتر و بیشتری نصیب مخاطبان می‌شد.

با این حال، صادقی واقعا در اجرا کم نگذاشت و نشان داد پس از ۲۵ سال حضور حرفه‌ای، همچنان یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین خوانندگان پاپ کشور است.

کد خبر 747012
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha