یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۹
۲ نفر

«پرفورمنس مارین یاتینگ» (Performance Marine Yachting) کمپانی آلمانی سازنده قایق در نمایشگاه قایق اتریش در «تولن»، از «قایق تفریحی پرسرعت e۸۰۱ » رونمایی می‌کند. این قایق دارای یک موتور برقی داخلی+۳۰۰ کیلووات ساعت ساخته کمپانی «ای وی» مشهورترین کمپانی سازنده موتور قایق در دنیا است.

قایق تفریحی 1

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیو اطلس، نتیجه همکاری بین دو کمپانی «ای وی» نروژی و «پرفورمنس» آلمانی که در سال ۲۰۲۱ آغاز شد، این قایق تفریحی روز اسپرت به طول ۷.۹ متر با موتور برقی داخلی «هاریکن» ساخته کمپانی «ای وی» (Evoy )  با ظرفیت ۳۰۰+ کیلووات ساعت است که گزارش شده قدرتی معادل  بیش از ۴۰۰ اسب بخار برای دستابی به سرعت بیش از ۵۰ گره دریایی معادل ۹۲.۵ کیلومتر در ساعت تولید می‌کند.

تصاویر | پرفورمنس؛ یک قایق تفریحی با سرعت باد


ییکربندی «باتری دوگانه ضدآب ۶۳.۱ کیلووات ساعتی» این قایق تفریحی به همراه «درایو نهایی مرکوری براوو وان XR»، محدوده هر بار شارژ ۳۵ کیلومتر را با سرعت ۲۵ گره دریایی ایجاد می‌کند، به این معنا که برد این قایق در سرعت ۲۵ گره دریایی ۳۵ کیلومتر است. معیارهای مهم برای حرکت قایق‌های برقی مانند سرعت، دور در دقیقه، برد باقیمانده، وضعیت باتری و غیره بر روی یک صفحه نمایش ۱۰ در ۱۶ اینچی در نمایشگر فرمان این قایق نمایش داده می‌شوند و کابین جلوی این قایق که دارای ظرفیت خواب برای دو نفر است از سمت چپ اتاق ناوبری با یک در کشویی قابل دسترسی است.
 

تصاویر | پرفورمنس؛ یک قایق تفریحی با سرعت باد

فراتر از این مشخصات کلیدی اعلام شده، این دو کمپانی (پرفورمنس و ای وی) اطلاعات خاص  دیگری در مورد قایق جدید به اشتراک نگذاشته‌اند، اگرچه می دانیم که وزن آن ۲۸۰۰ کیلوگرم، عرض آن ۲.۵ متر خواهد بود و در تاسیسات کمپانی «پرفورمنس» در ایتالیا ساخته خواهد شد.
لیف استاوستراند، مدیرعامل «ای وی» گفت: «پرفورمنس برای اولین بار ساخت قایق‌ها را در سال ۱۹۸۵ آغاز کرد و e۸۰۱ مجهز به موتورداخلی ۴۰۰ اسب‌بخاری ما به طور کامل از طراحی زیبای کمپانی «پرفورمنس» این سازنده معتبر و سفارشی قایق پیروی می‌کند. ما کاملا هیجان زده هستیم که بخشی از آینده این برند نمادین و قابل توجه هستیم.»

بیشتر بخوانید: 

نسخه اول e۸۰۱ هنوز در بین مدل‌های موجود «پرفورمنس» نمایش داده نشده است، اما قبل از کسر مالیات حدود ۴۴۴ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.

کد خبر 746237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha