همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به محاصره شدنش توسط معترضان اسرائیلی در یک آرایشگاه در تل‌آویو به شدت از این اتفاق ابراز نگرانی کرد.

همسر نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ساره نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «حادثه هولناکی که دیروز رخ داد می‌توانست به قتل ختم شود.

وی تاکید کرد: زمان توقف هرج و مرج فرا رسیده است. زمان آن رسیده که رهبران اپوزیسیون خشونت، هرج و مرج و تحریک را محکوم کنند.

ساره همچنین از نیروهای امنیتی، به ویژه ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و کوبی شابتای، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی، به دلیل ابراز نگرانی نسبت به وضعیت وی تشکر کرد.

معترضان به سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب برای چند ساعت ساره نتانیاهو را در آٰرایشگاهی در تل‌آویو محاصره کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی برای کمک به ساره نتانیاهو برای خروج از آرایشگاه وارد عمل شد و توانست وی را از میان معترضان نجات دهد.

اقدام معترضان در حمله به آرایشگاهی که همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آن حضور داشت، خشم نتانیاهو را برانگیخت و وزرای تندرو او را به واکنش وادار کرد.

کد خبر 745925

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha