سخنگوی وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: با توجه به وعده وزیر صمت برای حذف قرعه‌کشی خودرو به زودی عرضه ۵۰۰ هزار خودروی داخلی انجام می شود.

اميد قاليباف - سخنگوي وزارت صمت

به گزارش همشهری آنلاین، امید قالیباف امروز در نشست خبری که در وزارت صنعت صنعت معدن و تجارت برگزار شد با اشاره به عرضه گسترده خودرو بدون قرعه‌کشی توسط خودروسازان خصوصی و ایران‌خودرو و سایپا افزود: با  توجه به جلوگیری از تداخل ثبت‌نام خودروهای داخلی و وارداتی اطلاعیه شرایط ثبت نام خودروهای داخلی به هفته آینده موکول شد و ثبت نام این خودروها نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت اظهار کرد: طبق وعده وزارت صمت تا پایان سال قرعه‌کشی خودرو حذف می‌شود و لذا در این دوره قرار است حدود پانصد هزار خودرو به متقاضیان عرضه شود.

قالیباف بیان کرد: ودیعه خودروهای داخلی با قیمت خودروها فرق می‌کند اما در مجموع متناسب با مدل خودرو نصف قیمت به عنوان ودیعه از متقاضیان خرید خودروهای داخلی دریافت می‌شود.

وی گفت: ثبت‌نام از خریداران خودروهای داخلی از طریق سامانه یکپارچه خودرو انجام خواهد شد.

کد خبر 745565
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • مهدی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    44 5
    وعده سر خرمن میدید نصف پولشو میگیرید یک سال شایدم بیشتر مردمو تو انتظار بذارید الان یکی از اشناها قرار بود ۹ ماهه خودرو تحویل بگیره الان ۱۳ ماه شده بابا کم مردمو مسخره کنید
  • حسن IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    23 3
    سخنگوی صمت ،منتقد قدیم خودرو ممنون که قیمت خودرو را برای قشر ضعیف پایین اوردی.اره
  • پری رضوی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    12 4
    بخدا خسته شدیم چقدر تغییر ساملنه یکپارچه چیه دیگه