استقلال با تیمی بازی دارد که به همه مدعیان باخته و سپاهان به زمین حریفی می‌رود که از همه مدعیان امتیاز گرفته است.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم استقلال امروز در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ میهمان نساجی مازندران است.

این مسابقه، تکرار بازی سوپرجام این فصل است که با تک‌گل ارسلان مطهری و برد استقلال به پایان رسید. ۲ قهرمان سال گذشته البته یک‌بار هم در دور رفت لیگ جاری به مصاف هم رفتند که آن مسابقه هم با نتیجه ۳ بر یک به سود آبی‌ها تمام شد و نساجی خیلی خوش‌شانس بود که گل‌های بیشتری دریافت نکرد. بازی یک‌طرفه استقلال و نساجی در نیم‌فصل اول یکی از عجیب‌ترین بازی‌های این سال‌ها بود و امید گلی که تیم ساپینتو در این مسابقه خلق کرد بالاترین امید گل ثبت‌شده از زمان اندازه‌گیری این پارامتر در لیگ برتر بوده است. استقلال در آن مسابقه می‌توانست رکورد پرگل‌ترین بازی تاریخ لیگ را بشکند و حتی کوین یامگا هم اگر موقعیت‌هایش را تبدیل به گل می‌کرد الان با فاصله زیادی بهترین گلزن فصل بود.

اما تیم حمید مطهری با خوش‌شانسی فقط ۳ گل خورد و البته در همین ورزشگاه مقابل پرسپولیس هم ۵ گل دریافت کرد تا نشان دهد به استادیوم آزادی آلرژی سختی دارد. حالا نساجی‌چی‌ها در شهر خودشان میزبان استقلال هستند و باید نشان دهند لااقل در زمین خودی می‌توانند به پروپای بزرگان بپیچند. قهرمان‌ فصل گذشته جام‌حذفی، هفته قبل در تکرار فینال این جام، آلومینیوم اراک را حذف کرد تا با روحیه‌ای بهتر به مصاف استقلال بیاید؛ هر چند که در این مسابقه هم برتری فنی از آن اراکی‌ها بود و نشان می‌داد نساجی هنوز در روزهای افت خودش به سر می‌برد. «امید شهر خسته» در ۱۰ بازی اخیرش فقط یک برد داشته و امروز اگر یک مساوی هم از استقلال بگیرد راضی است؛ استقلالی که مهدی قائدی را در اوج دارد و به جز مهدی مهدی‌پور تقریبا همه مصدومانش به میدان برگشته‌اند.

اما کادر فنی استقلال از نفرات احتمالی زیر برای این دیدار استفاده خواهد کرد:

کاپیتان سید حسین حسینی سنگربان اصلی آبی‌پوشان در بازی امروز خواهد بود.

رافائل سیلوا به همراه عارف غلامی انتخاب‌های اصلی ساپینتو در قلب دفاع استقلال هستند و کوین یامگا، دفاع راست و ابوالفضل جلالی در دفاع چپ به بازی گرفته می‌شوند.

روزبه چشمی در بهترین روزهای دوران حرفه ای خود به سر می برد. بازیکنی که حسابی مورد اعتماد ساپینتو است. در کنار او، سعید مهری و آرش رضاوند نیز در خط میانی به میدان می روند تا خط هافبک استقلال به مانند بسیاری از بازی‌های قبل، بدون تغییر باشد.

مهدی قایدی با درخشش در چند بازی اخیر به مهره ثابت ساپینتو تبدیل شده و به همراه محمد محبی بال‌های هجومی استقلال را در بازی امروز تشکیل می‌دهند.

ارسلان مطهری که در بازی هفته گذشته در ترکیب اصلی حضور نداشت و در نیمه دوم وارد زمین شد و موفق به گلزنی شد در بازی امروز به احتمال فراوان به جایگاه ثابت خود در نوک حمله آبی‌ها بازخواهد گشت.

ترکیب احتمالی استقلال:

حسینی، سیلوا، غلامی، یامگا، جلالی، چشمی، مهری، رضاوند، قایدی، محبی و مطهری.

کد خبر 745142
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha