مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از گام دوم طرح پذیرش صرفا اینترنتی در مراکز پر ازدحام معاینه فنی شهر تهران خبر داد.

مركز معاينه فني اتومبيل

به گزارش همشهری آنلاین، شادی مالکی در این مورد گفت: از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه پذیرش خودروها در دو مرکز معاینه فنی نیایش و دماوند نیز تنها با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت گیری اینترنتی انجام می شود. این تصمیم با عنایت به استقبال شهروندان از اجرای طرح پذیرش صرفا اینترنتی در ۲ مرکز بیهقی و شهید آبشناسان که از ابتدای همین ماه آغاز شده، اتخاذ گردیده است.

به گفته او، بجز چهار مرکز اشاره شده که از مراکز پر ازدحام به ویژه در ماه های پایانی سال هستند در بقیه مراکز معاینه فنی مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی امکان پذیر است.

مالکی در خصوص میزان مراجعات حضوری و اینترنتی به مراکز معاینه فنی افزود: با اضافه شدن دو مرکز نیایش و دماوند به مراکز دارای پذیرش صرفا اینترنتی بالغ بر ۵۰ درصد از مراجعات با تعیین وقت قبلی و پذیرش اینترنتی در مراکز معاینه فنی شهر تهران انجام می شود. البته تاکید می‌شود بزودی در گام های بعدی پذیرش در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران صرفا با تعیین وقت قبلی انجام خواهد شد و ما بدون تردید دیگر شاهد هیچگونه صف انتظاری برای دریافت معاینه فنی در مراکز شهر تهران نخواهیم بود.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در ارتباط با این تغییر شیوه پذیرش تصریح کرد: کیفی سازی خدمات در ابتدا نیازمند شناسایی صحیح نیاز ذینفعان و سپس پیاده سازی یک برنامه تحولی جهت اصلاح فرایندها می باشد.  در همین راستا به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات، مدیریت صف و توزیع مراجعات در مراکز و به حداقل رساندن زمان معطلی شهروندان در صف انتظار، این ستاد نسبت به انجام این رویکرد نوین در نحوه پذیرش اقدام کرده است.  

بنا براعلام روابط عمومی معاینه فنی شهر تهران، مالکی در توضیح نحوه دریافت نوبت اینترنتی گفت: شهروندان می توانند با استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی که از طریق سامانه «تهران من» و یا سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در دسترس است و همچنین نوبت تلفنی(۹۶۰۰۶۰۰۰) با تعیین وقت قبلی به مرکز مورد نظر مراجعه کنند.

کد خبر 744958
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha