فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما از همه بحران‌ها و چالش‌هایی که گاهی عرض و طول جهانی داشتند، با حضور جهادی جوانان مؤمن خود عبور کردیم.

سلامي

به گزارش همشهری آنلاین - سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز (شنبه) در اختتامیه جشنواره ملی جهادگران که در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، اظهار داشت: در روزها و لحظه‌های بسیار معنوی، روحانی و آسمانی به سر می‌بریم و بهجت و نشاط معنوی و روحی بسیاری در جامعه ایمانی ما به واسطه اعیاد بسیار نورانی و خجسته ماه مبارک شعبان، حاکم است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خوشحالم از اینکه در چنین روزی افتخار حضور در میان جوانان جهادگران را دارم، گفت: ما از همه بحران‌ها و چالش‌هایی که گاهی عرض و طول جهانی داشتند و پیکارهایی که گاهی نقطه تقارن و به هم پیوستگی همه قدرت‌های داخلی و خارجی برای درهم شکستن حرکت شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی قرار داده بودند، با حضور جهادی جوانان مؤمن خود عبور کردیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس کشور ما نقطه تمرکز آتش‌ها بود، همه به هم پیوسته بودند و جهان استکبار برای بازگشت به تاریخ کشور ما و در دست گرفتن فرمان سرنوشت این ملت و تکرار سال‌های غم‌انگیز اسارت ملت عزیز ایران در مجموعه سیطره‌طلبی‌های خود عزمش را جزم کرده بود.

کد خبر 744421
منبع: مهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha