معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: نگرانی‌های اولیه در ارتباط با وزیر ورزش و جوانان برطرف شده و سجادی در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر است.

سيدمحمد حسيني

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امشب بعد از عیادت از سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در آی‌سی‌یو۱ بیمارستان شهید باهنر کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با دستور رئیس جمهور و به نمایندگی از هیئت دولت برای بررسی وضعیت درمانی وزیر ورزش و سایر همراهان به کرمان آمده است، اظهار داشت: از مسئولان بیمارستان خواسته شده تمام امکانات را برای درمان سریع مصدومان این سانحه فراهم و هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای درمان مصدومان انجام شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به آخرین وضعیت سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، گفت: وزیر ورزش برای ادامه درمان به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه نگرانی‌های اولیه در ارتباط با وزیر ورزش و جوانان برطرف شده، افزود: خونریزی که اعلام شده بود طبق گفته پزشکان جزئی است و نیازی به عمل جراحی ندارد و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر است.

حسینی با اشاره به اینکه حال بقیه مصدومان این حادثه هم نسبتاً مساعد است و در شرایط بهتری قرار دارند، بیان کرد: حادثه به نحوی بوده که همه کسانی که در بالگرد بودند به نوعی آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه محمدی نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی نیز جزو مصدومان این حادثه است که از ناحیه پا آسیب دیده، گفت: غالباً آسیب دیدگی‌های مصدومان جزئی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه مصدومیت برخی از سرنشینیان این بالگرد هم شدیدتر بوده که تحت درمان هستند، افزود: این مصدومان برای درمان به کرمان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه تمام امکانات استان کرمان برای درمان این مصدومان بسیج شده، ادامه داد: امیدوار هستیم که مصدومان این حادثه هر چه زودتر با حال خوب از بیمارستان مرخص شوند.

حسینی با اشاره به اینکه در این حادثه اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش نیز که از مصدومین سانحه بوده جان باخته است، گفت: به خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.  

کد خبر 744088
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha