مجموع نظرات: ۴
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
۱ نفر

یکی از مهم‌ترین مسائلی که پیش از سفر به جزیره قشم باید به آن توجه کنید، جستجو و تحقیق در خصوص مکان‌های دیدنی این جزیره در ساعات مختلف شبانه روز است‌.

قشم

شاید جالب باشد بدانید این جزیره مکان‌های دیدنی بسیاری داشته به طوری که گردشگران و مسافرانی که با تور قشم از تهران به آن سفر کرده‌اند می‌توانند حتی در شب نیز از آن‌ها دیدن نمایند. از جمله جاهای دیدنی قشم در شب می‌توان به پارک‌های ساحلی بسیار جذاب و مراکز خرید آن اشاره کرد.

پارک های قشم

از آنجایی که سواحل جزیره قشم بسیار وسیع و طویل هستند، پارک‌های ساحلی بسیاری در این جزیره وجود دارند که مسافران و گردشگرانی که با تور قشم از تهران به این جزیره سفر کردند، می‌توانند در شب‌ها به این پارک‌ها سری زده و از زیبایی ساحل و آرامش پارک نهایت لذت را ببرند. بهترین پارک‌های قشم برای گشت و گذار در شهر عبارتند از:

پارک ساحلی زیتون

پارک ساحلی زیتون یکی از بهترین جاهای دیدنی قشم در شب به حساب می‌آید. چمن کاری‌ها و درختان بلند و زیبای این پارک جلوه بسیار زیبایی به آن بخشیده‌اند. با نشستن بر روی چمن‌ها هنگام شب می‌توانید از صدای بی‌نظیر امواج دریا نهایت لذت را ببرید. همچنین رستوران‌های بسیاری در این پارک وجود دارند که می‌توانید علاوه بر میل کردن غذاهای بی‌نظیر از موسیقی زنده نیز لذت ببرید.

پارک سینما دریا در قشم

پارک سینما یکی از زیباترین پارک‌های ساحلی در جزیره قشم بوده که به سبب وجود نیمکت‌هایی درست روبه‌روی دریا، بسیار معروف و محبوب است. گردشگران و مسافرانی که با تور قشم از تهران به این جزیره سفر می‌کنند قادر هستند در هنگام شب بر روی این نیمکت‌های زیبا بنشینند و از منظره بسیار زیبای دریا نهایت لذت را ببرند. به سبب منظره بسیار زیبایی که در هنگام نشستن بر روی این نیمکت‌ها روبه‌روی خود می‌بینید، نام این پارک‌ را سینما دریا گذاشته‌اند.

مراکز خرید قشم

شاید بتوان گفت اغلب افرادی که به جزیره قشم سفر می‌کنند قصد خرید از مراکز خرید و پاساژهای این جزیره را دارند. جزیره قشم دارای مراکز خرید بسیار متنوعی بوده که در آن‌ها انواع و اقسام اجناس و اقلام برند به فروش می‌رسند. همچنین نکته‌ای که سبب محبوبیت این مراکز خرید بین گردشگران و مسافران می‌شود، قیمت مناسب و مقرون به صرفه اجناس است. بنابراین شما می‌توانید در سفر خود به این شهر، در شب‌ها به این مراکز خرید و فروشگاه‌ها سری زده و اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمایید. از جمله شناخته شده‌ترین فروشگاه‌های این جزیره می‌توان به سیتی سنتر قشم، بازار ستاره، بازار دلفین درگهان، بازار پردیس و بازار دریا قشم اشاره کرد.

سیتی سنتر قشم

سیتی سنتر قشم یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین مراکز خرید در جزیره قشم بوده که پیشنهاد می‌شود در صورت سفر به این جزیره حتما سری به این مرکز خرید بزنید. این مرکز از دو فاز تشکیل شده که ارتباط بین این دو فاز از پل هوایی امکان پذیر است. مسافران و گردشگرانی که با تور قشم از تهران به این جزیره سفر کرده‌اند، علاوه بر اینکه می‌توانند در مرکز سیتی سنتر به خرید اجناس مورد نیاز خود بپردازند، می‌توانند از امکانات تفریحی این مجموعه نیز استفاده کنند. از جمله امکانات تفریحی می‌توان به سالن بیلیارد، سالن بولینگ، رستوران، فست فود، شهربازی و سینما چهار بعدی موجود در این مرکز اشاره نمود.

جاهای دیدنی قشم در شب

بازار دلفین درگهان در قشم

یکی دیگر از جذاب‌ترین و زیباترین مراکز خرید موجود در این جزیره، بازار دلفین درگهان بوده که نکته جالب در خصوص آن، دسترسی بسیار راحت و آسان است. لازم به ذکر است که اغلب مغازه‌های موجود در این مرکز خرید به عمده فروشی می‌پردازند. بنابراین اگر قصد خرید اجناس به صورت تک را دارید، می‌توانید اجناس مد نظر خود را از طبقه اول این مرکز خرید تهیه نمایید. مغازه‌های موجود در این مرکز خرید به فروش انواع اجناس و اقلام همچون پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی و... می‌پردازند. همچنین رو به روی بازار دلفین، مرکز خرید اطلس واقع شده است که می‌توانید پس از انجام خرید از این مرکز به پاساژ اطلس نیز سری بزنید.

بازار پردیس قشم

بازار پردیس یکی دیگر از مراکز خرید بسیار معروف و شناخته شده در جزیره قشم بوده که گردشگران و مسافران می‌توانند در سفر خود در هنگام شب به این مرکز خرید سری زده و اقدام به خرید نمایند. این بازار چهار طبقه داشته که تنها طبقات اول و دوم آن تجاری هستند. بنابراین شما می توانید از مغازه‌های طبقات اول و دوم اقدام به خرید انواع اجناس همچون کیف و کفش، پوشاک، وسایل تزیینی،‌ لوازم آرایشی بهداشتی و ساعت‌ کنید. به علاوه این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی همچون هتل پردیس و رستوران شب‌های جزیره نیز بوده که برای دسترسی به آن‌ها لازم است به طبقه آخر پاساژ بروید. گردشگران قادر هستند پس از خرید از بازار پردیس قشم، به مرکز خرید ستاره قشم که رو به روی آن قرار دارد نیز سری بزنند.

جاهای دیدنی قشم در شب

سخن پایانی

پیش از سفر به هر شهری لازم است با مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی آن شهر آشنا شوید. اگر شما از دسته افرادی هستید که قصد دارند به جزیره قشم سفر کنند لازم است با مکان‌های دیدنی آن و همچنین جاهای دیدنی قشم در شب آشنا شوید تا بتوانید در زمان سفر از تمامی لحظات خود به خوبی استفاده نمایید. جزیره قشم بسیار زیبا بوده و مکان‌های بسیاری دارد که از جمله مناسب‌ترین مکان‌ها برای گذراندن شب‌ها می‌توان به پارک‌های ساحلی و مراکز خرید متنوع این جزیره اشاره کرد. گردشگران و مسافران می‌توانند با گذراندن زمان‌های خود در این مکان‌ها نهایت لذت را ببرند.

کد خبر 744007

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حمزه IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    5 11
    قشم جایی نیست ،چابهار زمستان ،شمال تابستان