خبر مولدسازی مدارس خیرساز توسط یکی از سایت‌های خبری باعث واکنش یکی از زنان مطرح خیر مدرسه ساز و سپس توضیح رییس سازمان خصوصی‌سازی شد.

به گزارش همشهری آنلاین، چند هفته‌ای است که بحث مولدسازی اموال دولت در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی حاشیه ساز شده است. در آخرین مورد روز گذشته یکی از سایت های خبری لیستی از مدارسی که توسط مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در طول سالیان گذشته ساخته و تحویل آموزش و پرورش استانهای مختلف شده است، را منتشر و عنوان کرده است که دولت در راستای مولدسازی قصد فروش آنها را دارد. 

این موضوع باعث واکنش زهرا گیتی ن‍ژاد، خیر مدرسه ساز شد، او در ویدئویی گفت: ما دیدیم که تعدادی از مدارس خیرساز در لیست فروش اعلام شده و این جای تعجب برای ما دارد. خیرین وقت و مالشان را وقف بچه های این سرزمین کردند. آنها که مسئول کسری بودجه دولت نیستند. اعلام شده که ۷۰ درصد مدارس را خیرین می‌سازند و بعد وقتی مواجهه شوند با اینکه مدارسشان در لیست فروش قرار گرفته، اعتمادشان سلب می‌شود.

بلافاصله حسین قربان زاده، رییس سازمان خصوصی سازی کشور به این ویدئو واکنش نشان داد و گفت: پروژه های خیر سازی که در سایت هشتک مولدسازی اعلام شده تا اتفاقا با تامین مالی از طرق املاک مازاد تکمیل شوند را به دروغ در معرض فروش معرفی کردند. ( ۱۶۳۹ مورد). خانم گیتی‌ن‍ژاد و دیگر خیرین بنده از جانب سایت انتخاب و دیگر رسانه‌هایی که دروغ نشر دادند و شما را نگران کردند غذرخواهی می کنم.

ماجرای فروش مدارس خیرساز چیست؟ | واکنش صریح رییس سازمان خصوصی‌سازی: این خبر دروغ است

کد خبر 743065
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    4 0
    چقدر وقیح هستید شما؟؟؟؟؟؟ هیچ کس طرح مولدسازی را قبول نداره آنموقع شما تازه املاک مولدسازی را معرفی میکنید؟؟؟؟؟؟ اول بیایند توضیح بدهید چرا این اموال باید فروخته بشه و پولش چی میشه؟؟؟؟؟؟/