مدیرعامل سازمان هلال احمر شهرستان آران و بیدگل از پیدا شدن ۱۷ خودرو گمشده در کویر مرنجاب آران و بیدگل توسط عوامل هلال احمر این شهرستان خبر داد.

کویر

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی کریمیان ضمن اشاره به گم شدن ۱۷ خودرو در کویر مرنجاب، اظهار داشت: بنا بر خبر واصله مبنی بر گم شدن خودروها از شب گذشته عوامل هلال احمر بلافاصله در محل کویر مرنجاب حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات و داده‌های دریافتی از گردشگران یک تیم عملیاتی از هلال احمر شهرستان آران و بیدگل به کویر مرنجاب اعزام شد، افزود: جستجو برای ۱۷ خودرو گم شده در کویر چندین ساعت به طول انجامید.

مدیرعامل سازمان هلال احمر شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه پس از جستجوی چندین ساعته تیم اعزامی ۱۷ خودرو مذکور پیدا شدند، ابراز داشت: خودروهای سواری در مجموع ۳۵ سرنشین داشتند که با راهنمایی عوامل هلال احمر به مسیر اصلی هدایت شدند.

وی ضمن تاکید بر دارا بودن راهنما در اماکن گردشگری با شرایط خاص گفت: کویر مرنجاب یکی از اماکنی است که در صورت عدم آشنایی با محیط وجود راهنمایی گردشگری لازم است و از این رو از گردشگران درخواست داریم تا به این موضوع دقت داشته باشند.

کد خبر 742702
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha