همشهری آنلاین: مراسم نخستین سالگرد آغاز به کار رادیو اینترنتی ایران صدا در هتل استقلال تهران برگزار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، این شبکه 8 بهمن سال 86 به بهره برداری رسید.

صحرا گرد مدیر شبکه اینترنتی ایران صدا در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این شبکه با 10 کانال نغمات آیینی، سخنرانی، موسیقی، شعر و داستان، تاریخ، نمایش، کودک، گفتگو و طنز، 24 ساعته فعالیت دارد.

صحراگرد افزود: پنج گروه در بخش های فرهنگ، ادب و هنر، اندیشه و معارف اسلامی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و دانش و فناوری برنامه های این شبکه را تولید می کنند.
وی بخش کتاب گویا را از دیگر بخش های این شبکه دانست و گفت: در این بخش برنامه های مبتنی بر متن، شامل نمایشنامه، فیلمنامه و دیگر تولیدات را به نشانی اینترنتی www.iranseda.ir در دسترس مخاطبان قرار می دهد.
مدیر شبکه اینترنتی ایران صدا افزود: در بخش آرشیو این شبکه نیز، همه برنامه های رادیویی که قابلیت آرشیو دارند یک ساعت پس از پخش در قالب فایل صوتی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.
صحراگرد همچنین از افتتاح سایتی با عنوان ایران صدا دیجیتال، ئیجنسی دات آی آر تا پیش از سال نو خبر داد و اضافه کرد: خبرهایی که از برنامه های رادیویی استخراج می شوند با صدای مصاحبه شونده ها از طریق این پایگاه اینترنتی در اختیار مخاطبان قرار داده خواهد شد.
معاون صدای سازمان صدا و سیما نیز با ارسال پیامی به این مراسم بر لزوم توسعه شبکه هایی مانند شبکه اینترنتی ایران صدا تأکید کرد.
در بخشی از پیام صوفی آمده است: استفاده از ظرفیت و قابلیت های شبکه اینترنتی ایران صدا این شبکه را به یکی از مهمترین قطب های انتشار پیام های متنوع صوتی در کشور و جهان به ویژه در محیط زبان فارسی و فرهنگ اسلامی تبدیل کرده است.

کد خبر 74269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز