پدر لیونل مسی به شایعه مذاکره بین او و خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا برای بازگشت ستاره آرژانتینی به این باشگاه واکنش نشان داد.

مسی

به گزارش همشهری‌آنلاین، آینده لیونل مسی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید نکرده و طبق گزارش‌ها از فرانسه، مذاکرات بین او و باشگاه پاریسی همچنان ادامه دارد.

اما به نظر می‌رسد تا این لحظه یک چیز قطعی است: مسی به بارسا برنمی‌گردد. با توجه به گزارش‌های مختلف در روزهای گذشته مشخص است که مسی در حال حاضر به بازگشت به بارسا فکر نمی‌کند و مدیران باشگاه کاتالان هم تا این لحظه هیچ اقدامی برای نزدیک شدن به او انجام نداده‌اند.

خورخه مسی، پدر لئو، شایعات درباره مذاکره بین او و خوان لاپورتا را تکذیب کرد. پدر مسی گفت: "بعید می‌دانم لئو دوباره برای بارسا بازی کند. ما با لاپورتا صحبت نکرده‌ایم و هیچ پیشنهادی از بارسا نرسیده است." خورخه مسی این جمله‌ها را در فرودگاه ال‌پرات شهر بارسلون به خبرنگار روزنامه اسپورت گفت تا آب پاکی روی دست هواداران بارسا ریخته باشد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، تا کنون بارها ادعا کرده که مایل است مسی به نوکمپ برگردد، اما با توجه به صحبت‌های پدر ستاره آرژانتینی این بازگشت در حال حاضر غیرممکن به نظر می‌رسد.

بارسا علاوه بر اینکه از نظر مالی با مشکلاتی بزرگ روبه‌رو است رابطه چندان خوبی با لئو ندارد. کافی است به مصاحبه اخیر برادر لئو، ماتیاس مسی، توجه کنید که انتقادهای تندی به خوان لاپورتا و باشگاه بارسلونا وارد کرد. هر چند بعد از آن مصاحبه جنجالی اعلام شد که ماتیاس تنها نظر شخصی‌اش را بیان کرده ولی شکی وجود ندارد که هوای رابطه بین لئو مسی و مدیران بارسا آفتابی نیست.

بازگشت مسی به بارسلونا؟ | واکنش پدر ستاره آرژانتینی به شایعه بزرگ

کد خبر 742513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha