چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
۰ نفر

شرکت مترو اعلام کرد که روز جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ بهره‌برداری از خط ۶ انجام نخواهد شد.

مترو اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)  اعلام کرد: مترو به منظورآماده سازی مقدمات افتتاح بخش میانی خط ۶ مترو (حد فاصل ایستگاه تربیت مدرس تا ایستگاه میدان امام حسین(ع) الزام به جمع آوری سکوهای موقت فلزی در ایستگاه میدان امام حسین (ع) و ایستگاه تربیت مدرس دارد.

همچنین به منظور ارتقاء پایداری نیروی برق، می‌بایست اتصال کابلهای پست برق در محدوده ایستگاه کیانشهر برقرار شود. بنابراین ضمن هماهنگی های به عمل آمده با شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه جهت تعطیلی یکروزه خط ۶ مترو در تاریخ ۲۸ بهمن ماه سال جاری برای انجام اقدامات یاد شده، شرکت متروی تهران مراتب عذر خواهی خود از کلیه شهروندان و مسافران گرامی که امکان تردد و جابجایی خود را از طریق این خط از دست می دهند، اعلام می‌دارد.

توقف یک روزه بهره‌برداری از این خط، صرفاً محدود به روز جمعه ۲۸ بهمن ماه بوده و تردد و جابجایی مسافران از شنبه هفته آینده همچون روزهای دیگر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 742181
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    1 0
    ممنون، لطفا مسؤولین مترو و شهرداری برای راه اندازی ایستگاه‌های فاز شمال غربی خط 6 فکر و تلاشی کنند. حدود 10 سال است ایستگاه‌های یاد شده نیمه کاره رها شده حجم زیادی از ترافیک مرکز شهر هم بدون نبودن مسیر دسترسی به مترو هست