جانشین فرمانده فراجا گفت: فراجا برنامه‌های جدی در زمینه برخورد مقتدرانه با هنجارشکنان دارد و قانون‌شکنان باید با دیدن پلیس احساس ناامنی کنند.

سردار قاسم رضایی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده فراجا با حضور در جمع خبرنگاران به راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت:‌ مراسم ۲۲ بهمن امسال عید بزرگ انقلاب بود و مجددا یک نفس تازه‌ای در انقلاب اسلامی و روح دیگری در کالبد همه ملت ایران و کسانی که آن سوی مرزها به انقلاب اسلامی به دید یک امید نگاه می‌کنند، دمیده شد و نقشه های شوم استکبار و معاندین را خنثی کرد.

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از روز ۲۲ بهمن که عید بزرگ انقلاب اسلامی بود تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع را برای ملت بزرگ ایران خواهد داشت، گفت:‌ ان‌شاءالله در اعیاد شعبانیه با فراهم کردن بستر شادی و آرامش برای مردم، به استقبال عید نوروز خواهیم رفت که فراجا در این ایام برنامه‌ریزی خاصی برای ایجاد امنیت و آرامش مردم تهیه دیده است.

رضایی با تاکید بر اقدام مقتدرانه پلیس نسبت به هنجارشکنان، گفت: فراجا برنامه‌های جدی در این زمینه خواهد داشت و قانون‌شکنان باید با دیدن پلیس احساس ناامنی کنند و مردم با دیدن پلیس به آرامش برسند. ان‌شاءالله در همین روزهای پیش رو اخبار بسیار خوشی را خواهید شنید.  

وی ادامه داد: در خصوص اقدام محکم و مقتدرانه با کسانی که چند وقتی جولان می‌دادند در موضوعاتی همچون سرقت و هنجار شکنی، خبرهای خوشی در راه است و پلیس با طرح ریزی دقیق با آمادگی کامل به استقبال نوروزی پر از آرامش و نشاط و در ادامه ماه مبارک رمضان خواهد رفت و برای مطالبات مردم عزیز در این ماه پر برکت هم چاره اندیشی شده است.

جانشین فرمانده فراجا خاطرنشان کرد : امیدواریم در کنار برنامه‌های دولت محترم و حمایت‌های خوب مجلس انقلابی و پشتیبانی دستگاه قضایی، در سال ۱۴۰۲ شاهد اجرای برنامه‌های حمایتی و پشتیبانی، روسای هر سه قوه از مجموعه انتظامی کشور باشیم و ان‌شاءالله سال جدید، شاهد سالی سرشار از امنیت و آرامش برای مردم کشور باشیم.

رضایی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران مبنی بر اینکه مهم ترین برنامه و تفاوت در مدیریت جدید انتظامی استان سمنان  چه خواهد بود؟   گفت: مسیر همه فرماندهان بر اساس قانون و تامین امنیت و آرامش در جامعه است و فرمانده جدید استان، همان مسیر را برمبنای شرایط روز دنبال خواهد کرد و قطع به یقین شعار پلیس مقتدر مهربان بیرق فرماندهی جدید است که با هنجار شکنان مقتدرانه و با شهروندان به مهربانی برخورد خواهد شد. 

منبع: پایگاه خبری پلیس

کد خبر 741683

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha