کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نشان داد که به وعده‌ای که به النصر داده پایبند است.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از mirror، کریستیانو رونالدو در زمان امضای قرارداد با النصر از تمایل خود برای رشد و بالا بردن کیفیت بازی در عربستان سعودی صحبت کرد و اینکه مصمم است تا سهم خود را برای کمک به بازی زنان نیز انجام دهد. 

برنده ۵ توپ طلا در ژانویه به النصر پیوست، اقدامی که بسیاری را شگفت‌زده کرد. فوتبال باشگاهی اروپا همچنان در اوج است، اما رونالدو که در شرایط دشواری منچستریونایتد را ترک کرد، ترجیح داد به خاورمیانه برود.

یکی از انگیزه‌های او برای این انتقال این بود که می‌خواست در باشگاه‌های دیگری هم بازی کند. طبق ادعایی که کرده در طول دوران حضورش در منچستر، مادرید و تورین همه چیز را در اروپا انجام داده است. رونالدو در مورد پیشرفت بازی زنان هم صحبت کرد و همچنین در رسانه‌های اجتماعی - جایی که میلیون‌ها دنبال‌کننده دارد - از ویژگی‌های آنها گفت.

النصر در داخل کشور تیمی بسیار قوی است و در حال حاضر با تفاضل گل در صدر جدول قرار دارد و و به عنوان یکی از سه تیم برای قهرمانی می‌جنگند. تیم زنان آنها نیز به همان اندازه موفق است و اخیراً به اولین موفقیت در لیگ دست یافته است.

رونالدو با انتشار تصویری از آنها در حال جشن گرفتن این قهرمانی نوشت: «تبریک به تیم زنان برای اولین قهرمانی در لیگ. چه دستاورد فوق‌العاده‌ای.»

ستاره پرتغالی، پس از پیوستن به النصر، اظهار داشت که می‌خواهد فوتبال را در این کشور رشد دهد، که از بازی مردان تا ستارگان جوان و تیم‌های زنان را شامل می‌شود.

او هنگام ورود به این تیم گفت: «این یک چالش جدید است و من بسیار خوشحالم که النصر این فرصت را به من داد تا پیشرفت کنم، نه‌تنها در فوتبال مردان، بلکه برای نسل‌های جوان و همچنین برای زنان. احتمالاً بسیاری از مردم این فرصت را ندارند. النصر یک تیم فوتبال زنان نیز دارد که بسیار رقابتی است. من می‌دانم چه می‌خواهم، و البته می‌دانم که چه چیزی نمی‌خواهم. این فرصت خوبی برای تغییر است، برای کمک به بالا بردن دانش و تجربه‌ام برای رشد بسیاری از چیزهای مهم. من می‌خواهم به شما کمک کنم. به همین دلیل از این فرصت استفاده کردم.»

کد خبر 741650
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha