ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران که از عملکرد شهرداری تهران در برف روز پنجشنبه انتقاد کرده بود، درباره مدیریت شهرداری تهران در بارش سنگین برف امروز گفت: به نظرم امروز شهرداری خوب عمل کرد و امیدواریم این مدیریت برای یخبندان فردا ادامه یابد.

ناصر امانی

ناصر امانی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: من کل امروز در شورای شهر بودم و وقتی از آنجا بیرون آمدم، به نظرم وضعیت مدیریت شهرداری تهران در مواجهه با برف خوب آمد و این نشان می‌دهد مسئولان تا اینجای کار به وظایف خود درست عمل کردند.

او افزود: باید شهرداری در ادامه امشب که امکان یخ زدگی وجود دارد، همین روالی که امروز داشت را ادامه دهد تا مردم در معابر با مشکل مواجه نشوند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه حجم تماس‌های مردمی با اعضای شورا در زمینه خدمات رسانی در برف امروز کاهش یافته بود، گفت: البته برخی تماس‌ها درباره برف روبی نشدن کوچه‌ها و معابر فرعی داشتیم که چندان مهم نیست چون در چنین بارشی الویت با بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و به طور کلی معابر اصلی است.

امانی نحوه اطلاع رسانی شهرداری تهران درباره بارش برف را مناسب ارزیابی کرد و گفت: همین اطلاع رسانی به موقع و درست شهرداری و همکاری خوب با پلیس راهور موجب شد که امروز تردد شهروندان با وسیله نقلیه شخصی کاهش یابد و همین امر به روان بودن ترافیک تهران کمک کرد و این نشان می‌دهد که اگر مردم در زمان درست از اخبار مطلع شوند، رفتار صحیحی از خود نشان می‌دهند.

او همچنین از استانداری خواست که در موارد بحرانی مانند برف امروز تصمیم به موقع و سریع در رابطه با تعطیلی ادارات و مدارس بگیرد تا شهر دچار تنش نشود.

کد خبر 741548
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    6 3
    یه سر به شمال منطقه 5 بزنی میفهمی باید راضی باشی یا نه...یه مشت شن با خودت بیار خواستی بیای