رهبر چچن در مصاحبه‌ای با وزیر سیاست ملی، روابط خارجی، مطبوعات و اطلاعات این جمهوری خودمختار گفت، جنگ روسیه در اوکراین احتمالا پیش از پایان سال جاری میلادی (۲۰۲۳) تمام خواهد شد.

رمضان قدیروف

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری تاس نوشت: رمضان قدیروف، رهبر چچن در این مصاحبه با احمد دودیائف، وزیر سیاست ملی، روابط خارجی، مطبوعات و اطلاعات این جمهوری خودمختار درباره زمان ازسرگیری پروازها از و به اروپا گفت: این عملیات نظامی ویژه احتمالا تا پیش از پایان سال جاری میلادی تمام خواهد شد. کشورهای خارجی اذعان خواهند کرد که اشتباه کرده‌اند، غرب به زانو درخواهد آمد و طبق معمول کشورهای اروپایی باید در تمامی حوزه‌ها با فدراسیون روسیه همکاری کنند. برای این مساله هیچ جایگزینی وجود ندارد.

رئیس جمهوری چچن، از ارتش پوتین خواست که لهستان را نازی‌زدایی و غیر نظامی کند.

او در تلگرام نوشت: لهستان منابع نظامی خود را تمام کرده است و اکنون می‌پرسیم، چه می‌شود اگر پس از اتمام موفقیت‌آمیز [عملیات نظامی ویژه]، روسیه شروع به نازی‌زدایی و غیرنظامی‌سازی بعدی کند. کدام کشور؟ بالاخره بعد از اوکراین، لهستان روی نقشه است!

وی ادامه داد: صادقانه بگویم، من شخصاً چنین قصدی دارم و مبارزه با شیطان پرستی باید در سراسر اروپا و قبل از هر چیز در خاک لهستان ادامه یابد. او پیشنهاد کرد که منطقه تاریخی سیلسیا، عمدتا در لهستان، "وضعیت مستقل ویژه‌ای به دست آورده است" که نیاز به یک همه پرسی دارد، "در طی آن روسیه می‌تواند کمک های سازمانی ارائه دهد."

کد خبر 740715
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha