عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، درباه سردیس سردار سلیمانی در اتاق کارش توضیحاتی ارائه دارد.

نرجس سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین، چندی است خبر مربوط به وجود سردیس سردار سلیمانی پشت میز کار دختر این شهید در شورای اسلامی شهر تهران خبر ساز شده است.

نرجس سلیمانی درباره وجود سردیس شهید سردار سلیمانی پشت میز کارش در شورای شهر تهران اظهار داشت: این سردیس متعلق به من نیست و باید در موزه شهید قرار گیرد و در دفتر کارم امانت است.

او در توضیح اینکه چرا قبول کرد که سردیس به طور امانت در شورا باشد، عنوان کرد: نمی‌خواستم امانت را بپذیرم اما هنگامی که کارهای ایشان را دیدم و متوجه شدم مجسمه‌های متنوعی از خواننده آمریکایی تا سایر شخصیت‌ها را ساخته‌اند و اکنون تصمیم گرفته‌اند که قهرمان‌های کشور خودش را بسازد، احساس کردم این مجسمه ساز جزو قشر خاصی نیست و جزو خود مردم است و این کار را از صمیم قلب انجام داده است؛ بنابراین پذیرفتم که این سردیس در دفتر من امانت باشد تا با شناسنامه اثر در موزه قرار گیرد.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: تا زمانی که موزه شهید سلیمانی آماده شود، این سردیس به طور امانت در دفتر کار من قرار دارد.

سلیمانی درباره اینکه چرا پشت میز کارش در شورای شهر نمی‌نشیند نیز گفت: من معتقدم نماینده مردم از جنس مدیر پشت میزنشین نیست و نباید هم باشد، میز مدیریتی با توجه به شرایط و نگاه عمومی متمایز کننده بین جایگاه شهروند و خدمتگزار است و اصولا یکی از دلایل اقبال عمومی مردم به انقلاب اسلامی همین کاهش و حرکت به سمت حذف فاصله های موجود اجتماعی و سیاسی است.

وی ادامه داد: دهه فجر خود یک نماد و سمبل مبارزه با پشت میزنشینی است، مدیریت جهادی و جهاد تبیین از پشت میز و با عینک دودی محقق نمی‌شود.

کد خبر 740672
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha