عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ از موافقت این کمیسیون با واردات انواع خودروهای سبک و سنگین با عمر تا ۵ سال سن تولید به کشور خبر داد.

واردات خودرو به مناطق آزاد

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الله فیروزی عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق، از موافقت این کمیسیون با واردات خودروهای کارکرده خبر داد.

به گفته فیروزی، با الحاق ‌یک بند به تبصره ۷ و بمنظور تنظیم گری در بازار خودرو و با هدف تنظیم عرضه و تقاضا و کاهش قیمت خودرو در کشور ، واردات انواع خودروهای سبک و سنگین با عمر تا ۵ سال سن تولید به کشور آزاد شد.

 وی در تکمیل این خبر گفت: من به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس  از ماه ها قبل بمنظور تنظیم گری در بازار خودرو و جلوگیری از سوداگری در این بازار پیشنهاد واردات انواع خودروهای دست دوم را پیگیری کردیم.

فیروزی همچنین خاطرنشان کرد:  بسیاری از کشورها از جمله کشورهای آلمان و آمریکا که دارای ظرفیت بالا در تولید انواع خودروهای شاخص در دنیا هستند، بمنظور مدیریت بازار خودرو و اقتصادی کردن آن مبادرت به واردات خودروهای دست دوم می‌کنند.

کد خبر 740414
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    5 0
    ایا فقط مافیا میتوانند خودرو وارد کنند یا نه ایا ماشین به قیمت واقعی دست مردم میرسد
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    5 0
    تا کمیسیون بیاد تصمیم بگیره واجرا بشه و..... ریشهای من سفید شده از این قصه ها زیاد گفتن بابا میشینند دور یه میز کارشناسها وبازرسها وومسعولین ... وگزارشات ومستندات رو میفرستن بالا یه تصمیم درست در عرض نهایتا ۳ ماهه میگیرن مملکت با شل کن وسفت کن درست نمیشه ماشین تو یک سال از 80 میلیون شده 300 میلیون 220 میلیون تفاوت در یک سال