مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و تاراز که در اثر بارش برف و سقوط بهمن مسدود شده بودند همچنان مسدود هستند.

چهارمحال

به گزارش همشهری آنلاین،  روح‌الله غلامی با اشاره به اینکه گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و تاراز که در اثر بارش برف و سقوط بهمن مسدود شده بودند همچنان مسدود هستند، اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد جاده‌های روستایی که در بارش اخیر مسدود شده بودند بازگشایی شده و بقیه مسیرها نیز در حال بازگشایی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در بارش اخیر ۲۹ هزار و ۱۸۴ کیلومتر باند راه برف روبی و ۵ هزار و ۵۴۵ تُن شن و نمک در جاده‌های استان مصرف شد.

وی گفت: در بارندگی اخیر یک هزار و ۱۵۴ خودرو رهاسازی و امدادرسانی شدند و ۶۵ مسافر نیز توسط راهداران استان اسکان داده شدند.

غلامی بیان کرد: از زمان اعلام هشدار نارنجی  ۴۵۰ نیروی راهدار در آماده باش کامل بودند و در ۴۲ راهدارخانه توسط ۳۰۰ دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین و سبک آماده خدمت و انجام عملیات راهداری در چهارمحال و بختیاری هستند.

بر اساس این گزارش دوشنبه هفته گذشته یک سامانه بارشی وارد استان چهارمحال و بختیاری شد و تا پایان هفته  نیز در این استان فعال بود، فعالیت این سامانه بارشی باعث مسدود شدن بسیاری از جاده‌های روستایی و برخی محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی شد.

کد خبر 740396
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha