استاندار گیلان گفت: مرخصی مدیران ادارات گیلان تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط لغو می شود.

ورودی گیلان

به گزارش همشهری آنلاین، اسدالله عباسی امروز، ۱۸ بهمن ماه در ستاد مدیریت بحران استان گیلان، با بیان اینکه شیوه برفروبی محورها باید به روز و حساب شده شود، گفت: همزمان با بارش برف، باید عملیات برفروبی در محورها انجام شود تا انباشت برف مشکل آفرین نشود.

او با تاکید بر تقسیم وظایف دستگاه ها در مدیریت بحران، افزود: با بلوک بندی و طبقه بندی کارها در شرایط بحرانی موفقیت حاصل می‌شود.

استاندار گیلان از آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با هر نوع بحرانی در استان خبر داد و اضافه کرد: همه دستگاه های خدمت رسان در شرایط بحران برف و زلزله آمادگی بیش از پیش داشته باشند.

عباسی با تاکید بر اینکه برف را برای مردم شورآفرین و همراه با نشاط تبدیل کنید، گفت: مدیران، بحران را به گونه‌ای مدیریت کنند که مردم با بارش برف جشن شکرانه بگیرند و این طور نشود که نعمت الهی تبدیل به نقمت نشود.

وی از لغو مرخصی های ادارات تا پایان هفته خبر داد و افزود: مرخصی مدیران ادارات گیلان تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط لغو می شود.

به گیلان سفر نکنید

استاندار گیلان با تاکید پرهیز از سفرهای غیرضرور در استان، بیان کرد: مسافران و مجاوران از سفرهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی استان گیلان جدا خودداری کنند.

نماینده عالی دولت با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف انرژی در اولویت قرار گیرد، گفت: شرایط برای فعالیت صنایع با پایداری انرژی فراهم می شود.

وی با اشاره به نقش مشارکتی مردم در تداوم پایداری انرژی، افزود: در شرایط بحرانی گذشته مردم نقش مهمی در مدیریت مصرف ایفا کردند و امید است این مشارکت مردمی در شرایط بحران همچنان ادامه یابد.

عباسی با بیان مدیریت مصرف به یک فرهنگ تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: همراهی مردم و مسئولان در مدیریت مصرف منجر به تدوام پایداری انرژی شده است.

کد خبر 740319
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha