رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه ارتش و سپاه قوی‌تر از همیشه روز به روز وحدت و انسجام خود را افزایش می دهند، گفت: تلاش دشمنان برای خاموش کردن نور الهی راه به جایی نخواهد برد.

سرلشکر باقری

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سرلشکر باقری روز سه شنبه در آیین تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: امروز قوی‌تر از همیشه با اقتدار و تدبیر راه خود به طرف آرمان‌های انقلاب به پیش می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش دشمنان برای خاموش کردن نور الهی راه به جایی نخواهد برد، افزود: روز به روز وحدت ارتش و سپاه افزایش پیدا کرده و خواهد کرد.

سردار باقری با اشاره به وضعیت قدرت دفاعی کشور در روزهای آغازین انقلاب اسلامی، گفت: در آن دوران کمتر از پنج درصد تجهیزات ما در داخل تولید می‌شد؛ اما امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی آنچنان بارور شده که بیش از ۹۰ درصد محصولات مورد نیاز را خودش تولید می‌کند و تجهیزات دفاعی ما درخواست‌کنندگان فراوانی پیدا کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: رژیم جلاد صهیونیستی امروز صرفاً در حد کلام، تهدیداتی را انجام می‌دهد، اما می‌داند که برای عملی ساختن تهدیداتش قدرتی ندارد و در میان کشورهای محور مقاومت محاصره شده است که این از برکات انقلاب اسلامی است.

وی همچنین عنوان کرد: نیروی قدرتمند هوایی ارتش طی سال‌های اخیر توانسته قدرت آفندی و تهاجمی خود را به خوبی تقویت کند، روندی که کماکان تداوم داشته و ان‌شاءالله در ساعات آینده یک پرده دیگر و گفته نشده از قدرت این نیرو رسانه‌ای خواهد شد و مردم عزیز ایران از این قدرت‌نمایی دلشاد و دشمنان نیز از هرگونه فکر تعدی به ایران عزیز ناامید خواهند شد.

سرلشکر باقری تأکید کرد: با آرمان‌های امام راحل، فرمانده معظم کل قوا و شهدای عزیزمان پیمان می‌بندیم که راه شهیدان از جمله شهید سلیمانی و یکایک شهدای ارتش، سپاه و بسیج را ادامه خواهیم داد و هیچ سستی و قصوری در این مسیر وجود نخواهد داشت.

کد خبر 740281
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • بلوچی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 3
    درود ، سردار اسلام.
  • رضا.م IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 3
    خدا قوت.. روزهای آخر جنگ که برای یک سلاح باید منت میکشیدیم بیاد بیارید و..فقط مدیون شهدا هستیم وبس۳۲۲
  • صادق نژادی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 2
    درود بر شما در دلهای مردم جای دارید ، خداوند شما را حفظ کند .گامهایتان استوار تر از همیشه باد،همین طور که دل مردم شاد می کنید خداوند همیشه شماو دل عزیزان تان راخشنود نگاه دارد.
  • جوادمحسنی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 2
    با سلام ودرود فراوان به روح امام راحل(ره)وشهدای عزیزمان که به برکت خون شهدای عزیزمان ورهبری فرزانه اقا سیدعلی خامنه‌ای.وسرداران عزیز و بزرگوارمان با ارامش شب را صبح میکنیم..خداوند نگهدارتان باشد..تاشما عزیزان هستیدالحمدلله....ملت عزیز ایران باارامش زندگی میکنن..
  • شیر خمسه. IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    درود بردلاوران ارتشی خداوند یارتان دشمنانتان خفت خار باد قوی هستید باشید موفق بودید هستید خواهید ماند فرمانده ارشد آقای باقری خداوند یارت افتخار می‌کنیم امثال شما داریم
  • فضل الله معظمی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    خداقوتتان بدهد دست خداهمواره پشتیبان برادران سپاه وارتش این نشانه قدرت الهی بودکه همیشه حافظتان باشد