مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه هاگفت: در حال حاضر شاهد برف و کولاک در محورهای چالوس ، هراز و آزادراه تهران _ شمال هستیم.

بارش برف - جاده - بارش برف در جاده

به گزارش همشهری آنلاین، ایمان محرابی نیا افزود: بنابر هشدارهای صادره سازمان هواشناسی، امروز بارش برف و باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قروین- را در بر می‌گیرد.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قروین- رشت، از بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دیدو در نواحی با اقلیم‌گرم رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف سنگین، وقوع بهمن و کولاک برف در نیمه‌جنوبی استان آذربایجان ‌غربی، نیمه‌غربی ‌کردستان، کرمانشاه، نیمه‌شمالی فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه‌ شرقی خوزستان، ایلام و جنوب و غرب اصفهان شاهد هستیم.

او گفت: از مسافران جاده‌ای و مسافران درخواست می شود پیش از عزیمت به جاده ها از آخرین وضعیت راه‌ها از  طریق  سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

کد خبر 740279
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha