فرمانده کل نیروهای مسلح بحرین با طرح ادعاهای بی اساس علیه ایران گفت که کشورش به ایران اعتماد ندارد.

بحرین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از الخلیج آنلاین، خلیفه بن احمد آل خلیفه، فرمانده کل نیروهای مسلح بحرین در اظهاراتی از پیوستن قریب الوقوع پیشرفته ترین جنگنده های جهان به پدافند هوایی بحرین خبر داد.

وی در بخشی از اظهارات خود در پاسخ به سوالی در مورد ایران مدعی شد که با توجه به تهدیدات و اقدامات تروریستی که ایران علیه کشورهای خلیج (فارس) اتخاذ می کند، ما به این کشور اعتماد نداریم.

فرمانده کل نیروهای مسلح بحرین در ادامه تاکید کرد که آن چه سیاست‌های خصمانه و ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه از سوی ایران می‌خواند، باید متوقف شود.

وی مدعی شد که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس) توانایی تعامل با ایران با ابزارهای مختلف را دارند و ما برای تمام گزینه ها آمادگی داریم.

این مقام بحرینی با اشاره به ایجاد مقر فرماندهی نظامی مشترک برای کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و هماهنگی این کشورها در سطح نظامی مدعی شد که انصارالله یمن برنامه های ایران برای ویرانی منطقه را اجرا می کند و باید با قاطعیت با آن ها برخورد.

اظهارات این مقام بحرینی درحالی است که حسین امیرعبدالهیان، وزیر خارجه ایران اخیرا در نشست مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه قطر گفت که میان ایران و بحرین تبادل پیام از طریق واسطه‌ای در جریان است.

کد خبر 739789
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • خالقی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    32 6
    پشه دوباره حرف زد
  • مجید IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    37 9
    این شهر رو به ایران برگردونید
  • حمید IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    40 6
    عجب دنیای عجیبی،استان قبلی کشور خودما که به واسطه نیرنگ استعمار پیر از وطن جدا شدن الان میگه از ایران میترسم، باید به این سیاستمدار بحرینی گفت کسی از پدر خودش نباید بترسه،ایران حکم هم پدری واسه شما داره،گوشت و پوست شما از ماست
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    33 8
    آقای خلیفه بن احمد آل خلیفه چقدر ساده لوح است که هنوز نمی فهمد اربابش آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند تا چه رسد به این جوجه نوکر اولا همه جنگنده های شما خوراک یک بارش موشک به مدت کمتر از 5 دقیقه تا نابودی کامل فاصله دارد دوم اینکه شاید خداوند اراده کرده است که آمریکا حماقت کند به شما جنگده پیشرفت بفروشد و بدست خودمان بیفتد و آنرا مهندسی معکوس کنیم و آنرا به تولید انبوه با تغییرات اساسی که دشمن رل زمین گیر کند سپاس خدای را که دشمنان ما را از احمقان آفرید
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    29 7
    عجب گیری کردیم دست این همسایه های متوهم
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    19 11
    خدایی ادعای بحرین بی اساس است ؟مردم بحرین حق دارند برعلیه حکومت خود اعتراض کنند ولی حمایت ایران از اعتراضات مردم بحرین ونامیدن حاکمان بحرین با القاب دژخیمان بحرینی وحمایت از شیخ عیسی قاسم رهبر معترضان دخالت در امور انها نیست شمارا به خدا به امنیت ومنافع ملی ایران فکر کنید انقد متمرکز به خارج شدید ایران به این وضع افتاد
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    37 10
    این مردک نمی فهیمه که بحرین جزئی لاینفک خاک ایران است؟به فرض که ایشان هم گاوشیرده اربابش باشد،ولی آیا در صورت جسارت فرصت استفاده از آن رادارد؟
  • ک IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    13 4
    صفر هم خودش را قابل شمارش می داند
  • حسن IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    13 4
    اسبها را بردند نعل بزنند پشه هم پایش را بلند کرد و گفت مرا هم نعل بزنید بحرین گنجایش چند هواپیما دارد ژنرال؟
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    10 7
    هر موقع نام بحرین را شنیدین یک لعنت بفرستین به محمدرضا پهلوی هر وقت هم نام کوه آرارات را شنیدین یک لعنت بفرستین به رضا شاه پهلوی.