اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر پرسپولیس تصمیم مدیرعامل این باشگاه را برای برگزاری جلسه‌ای ویژه با رئیس فدراسیون به همراه داشته است.

درویش

به گزارش همشهری‌آنلاین، تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اعتراض گسترده سرخپوشان پایتخت به تصمیمات مرتضی منصوریان داور مسابقه را به همراه داشت.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از این تساوی به خبرنگاران گفت: می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود و آن تیم پرسپولیس نیست.

درویش در حالی نسبت به عملکرد داوران در هفته‌های اخیر انتقاد داشت که معتقد بود اشتباهات آنها متوالی است و پرسپولیس در شش هفته گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده است.

او در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: اعتراضم را به هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون هم گفتم که جواب دادند حق با شماست. گفتم دو امتیاز به ما بدهید و تمام "حق با شماست"ها برای خودتان.

صحبت‌های درویش با واکنش‌های متفاوتی از سوی اهالی فوتبال رو به رو شد تا او پس از جلسه با معاونان خود تصمیم به گفتگوی مستقیم با مهدی تاج درباره این اتفاقات بگیرد.

از این رو مدیرعامل پرسپولیس تصمیم دارد قبل از بازی این تیم مقابل صنعت نفت در آبادان به دیدار تاج رفته تا رئیس فدراسیون فوتبال را با مستندات خود در جریان اشتباهات متوالی داوران قرار دهد.

کد خبر 739451
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سادات طباطبایی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    1 0
    همه داورا با پرسپولیس بد هستن کسی هم به فکر تیم ما نیست