فرهنگسرای انقلاب اسلامی به مناسب سالگرد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک جشنواره فرهنگی و هنری شاد و پر و پیمانی را با عنوان « فصلی برای سرودن» ویژه دانش‌آموزان تدارک دیده است.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، این جشنواره شاد و متنوع با هدف یادآوری روزهای رشادت مردم و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با هدف انتقال مفاهیم و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان به‌ ویژه نوجوانان اجرا می‌شود.

بخش‌های مختلف و جالب این جشنواره شامل ایستگاه نشاط و ورزش، بازدید از موزه انقلاب، پخش فیلم‌های کمدی، قصه‌گویی انقلاب، مسابقه تیراندازی، خلاقیت و کاردستی، آشنایی با طب سنتی و داروهای گیاهی، رادیو آوای انقلاب، پخش سرودهای انقلابی، فضاسازی و بادکنک‌آرایی، کارگاه‌های سلامت محور با مشارکت سازمان بهزیستی، نگارگذر عکس‌های انقلابی، فروش محصولات فرهنگی است که هر نوجوانی با توجه به علاقه اش می‌تواند در این بخش‌ها شرکت کند و از هدایای ارزشمند آن بهره‌مند شود.

علاوه بر این جشنواره در همین روزهای پرخاطره، نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی هم یک نمایشگاه عکس با عنوان «جشن انقلاب» را برای نوجوانان امروز و نسلی که جریان انقلاب را ندید برگزار می‌کند. در این نمایشگاه ٣٦ قاب از تظاهرات مردم انقلابی در سال ١٣۵٧ به نمایش در آمده است که روزهای تلخ و شیرین انقلاب را روایت می‌کند.

جشنواره « فصلی برای سرودن» در ایام‌الله دهه فجر در دو سئانس صبح ویژه مدارس از ساعت ١٠ تا ١٢ و عصرها ویژه عموم از ساعت ١٤ تا ١٧ برگزار می‌شود. مدیران مدارس می‌توانند برای هماهنگی و رزرو این جشنواره با شماره تلفن ۵۵٤٠٨٦۵٧ تماس بگیرند. اگر مشتاق شرکت در این برنامه‌های متنوع و در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی هستید به نشانی فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه نواب صفوی- تقاطع خیابان کمیل شرقی سری بزنید.

کد خبر 739402

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha