یازدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها روز گذشته در محل نمایشگاه های شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

نمایشگاه

این نمایشگاه از جمله قدیمی‌ترین رویدادهایی است که در این مرکز نمایشگاهی برگزار می‌شود. پیرامون کم و کیف برگزاری این نمایشگاه و ظرفیت‌های مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب گفتگویی را با عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب انجام داده‌ایم.

ظرفیت بالای کشور در حوزه صنعت تفریحات

تقدسی‌نژاد در این گفتگو اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها در محل شهر آفتاب در حال برگزاری است و تا روز جمعه ۱۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه نسبت به دوره قبل با رشد ۳۵درصدی در فضای نمایشگاهی روبرو بوده است. ۸۲ شرکت در این رویداد نمایشگاهی حضور پیدا کرده‌اند که از این تعداد، ۱۰ مجموعه، دانش‌بنیان هستند. ۳ هیئت تجاری از کشورهای عراق، افغانستان و عمان نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به جنس نمایشگاه امتک و جذابیت‌های ذاتی آن، پیش‌بینی ما این است که در ۲ روز پایانی هفته شاهد حضور گسترده و استقبال مردمی باشیم. به عقیده من کشور ما ظرفیت‌های خوبی را در حوزه صنعت تفریحات و سرگرمی دارد اما با این حال در بسیاری از موارد شاهد واردات در این بخش هستیم. برگزاری نمایشگاه تفریحات به تولیدکننده داخلی کمک خواهد کرد تا در فضایی تخصصی، قراردادهایی مفید در جهت ارتقای کمی و کیفی تولیدات خود و ورود به بازارهای جهانی که آورده‌های خوبی برای کشور دارد، منعقد کنند.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب همچنین خاطرنشان کرد: امروزه بسیاری از کشورها بخشی از GDP خود را به این مهم اختصاص داده‌اند؛ اما ما با ظرفیت‌هایی که در بخش نیروی انسانی و تامین مواد اولیه مناسب داریم در این حوزه وارد کننده‌ایم. این موضوع دون‌شان جمهوری اسلامی و مردم این کشور است. بنابراین از اصحاب تجارت در حوزه‌های مرتبط با این نمایشگاه و همچنین از عموم مردم دعوت می‌کنیم که از این رویداد نمایشگاهی بازدید کنند.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب مطرح کرد: نمایشگاه صنعت تفریحات دروازه ورود به بازارهای جهانی

ویژگی منحصر به فرد نمایشگاه شهر آفتاب

تقدسی‌نژاد افزود: این نمایشگاه می‌تواند محفلی برای ایجاد علاقه‌مندی در تولیدکنندگان و همچنین ما به عنوان سایت نمایشگاهی باشد تا نمایشگاه یا مجموعه تفریحی دائمی را در محل شهر آفتاب داشته باشیم. این نمایشگاه و مکان تفریحی می‌تواند به قطب تفریحی جنوب تهران تبدیل شود. مهم ترین ظرفیتی که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی وجود دارد ایجاد سالن های استاندارد نمایشگاهی مطابق با استانداردهای روز دنیا است. مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه شهر آفتاب یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سایت نمایشگاهی را ایجاد یک سالن یکپارچه بیش از ۸هزار متری در فضایی بدون ستون های رایج برای ساخت سالن ها می دانند. این موضوع دست غرفه دار و غرفه ساز را در طراحی غرفه باز می گذارد.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب مطرح کرد: نمایشگاه صنعت تفریحات دروازه ورود به بازارهای جهانی

وی در پایان گفت: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب دارای ۵۰ هکتار فضای سبز است. از طرفی دسترسی‌های مناسب ما با داشتن سه ایستگاه مترو (شهر آفتاب، شاهد و حرم مطهر) رفت و آمد مردم به این سایت نمایشگاهی را تسهیل می کند. داشتن بیش از ۲۰ هزار امکان فضای پارکینگ همزمان به مردم این امکان را می دهد که از وسیله نقلیه شخصی خود برای حضور در نمایشگاه استفاده کنند و دغدغه پارکینگ نداشته باشند.

کد خبر 739288

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha