دادستان استان ایلام گفت: در رابطه با درگیری در شهرستان آبدانان ۱۰ نفر دستگیر و پرونده قضایی نیز برای آنها تشکیل شده است.

بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی دادستانی ایلام، عبدالوهاب بخشنده درباره جزئیات درگیری در شهرستان آبدانان، گفت: شب گذشته تعدادی قریب به ۱۰۰ نفر با تجمع درمیدان بسیج و سردادن شعارهای ناهنجار، اقدام به اغتشاش و برخی ناآرامی ها کردند.

وی افزود: این اجتماع با دخالت عوامل انتظامی وامنیتی و برخورد با اغتشاشگران پایان یافت و در این رابطه فقط ۵ نفر از اغتشاشاگران به صورت سطحی زخمی شدند که در حال حاضر وضعیت جسمیشان مناسب است و بهبود یافته اند.

دادستان استان ایلام اظهار کرد: این اقدامات غیرقانونی در اعتراض به دستگیری یکی از سردسته های اصلی اغتشاشات آبدانان به نام سجاد مرادی وندی و صدور حکم قضایی برای آیت عارفی نیا از فعالان فضای مجازی مرتبط با نا آرامی های ماه های گذشته آبدانان شکل گرفته است.

بخشنده بیان کرد: شب گذشته جلسه شورای تامین تشکیل شد و در رابطه با درگیری در شهرستان آبدانان ۱۰ نفر دستگیر و پرونده قضایی نیز تشکیل شده است و با تلاش و حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در حال حاضر در شهرستان آبدانان امنیت برقرار است و شرایط عادی است.

کد خبر 739286
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    4 13
    باید علاوه بر زندان و اعدام تمام خسارات وارده به بیت المال را از حلقومشان بیرون بکشند .
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    4 11
    همه رو بگیرید سرانشون رو سریع دادگاهی و اعدام کنید نمیشه وقتی همه جا ساکت هست چند ماهه تو یه شهر کوچیک اغتشاش کنن
  • محمدرضاعباسی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    4 12
    اصلی ترین محل نفوذ دشمن از غرب کشور بوده و شاهد اغتشاشات زیادی در این منطقه بوده ایم نیاز به برخورد توامان با گروهک های تروریستی در کردستان عراق است. آنها عامل اصلی اغتشاشات چند ماهه گذشته و افزایش خشونت در کشورمان بوده اند.