تیم استقلال امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در دیداری خارج از خانه به مصاف مس کرمان می‌رود.

خلاصه بازی ذوب آهن صفر - استقلال یک

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های استقلال و مس کرمان امروز پنجشنبه از ساعت ۱۷ میهمان تیم مس کرمان است.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که با ۳۰ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند باتوجه به توقف روز گذشته پرسپولیسی‌ها فرصت خوبی دارند تا اختلاف خود را با این تیم و تیم سپاهان در صورت پیروزی به سه امتیاز برسانند. 

مس کرمان، صاحب رتبه چهاردهم جدول است و حال و روز چندان خوبی ندارد. طبیعتا رویارویی با تیمی که جزو ۳تیم انتهایی است و خطر سقوط را احساس می‌کند، بازی آسانی به‌نظر می‌رسد اما مس در خانه‌اش تیم بدی نبوده و در جدول بازی‌های خانگی رتبه‌ای تک‌رقمی دارد. مس در این فصل ۲بار در خانه‌اش شکست خورده، یعنی فقط یک‌بار بیشتر از استقلال! آبی‌ها حتی در بازی رفت و در خانه خودشان هم به سختی از سد مس عبور کردند.  در ورزشگاه آزادی کرمانی‌ها با یک دفاع همه‌جانبه تا دقایق پایانی تیم ساپینتو را در حسرت گل نگه داشتند تا اینکه بالاخره کوین یامگا در یک لحظه زهرش را ریخت و تک‌گل بازی را زد.

استقلال با برد پرگل هفته گذشته روحیه بالایی گرفته و امیدوار است در این هفته‌ها که با تیم‌های پایین جدول بازی می‌کند باز هم به صدر جدول نزدیک‌تر شود. مشکل ساپینتو باز هم مصدومان پرتعداد این تیم هستند که البته هر هفته از تعداد آنها کاسته می‌شود اما هنوز غیبت حسینی،‌ مرادمند و مهدی‌پور آنها را آزار می‌دهد. مس کرمان در ۷بازی اخیر فقط ۵امتیاز گرفته و اگر امروز هم بدون امتیاز بماند ممکن است در پایان روز، رتبه چهاردهم را با نفت آبادان شریک شود.

سرمربی پرتغالی برای این دیدار، نفرات مورد نظرش را در اختیار دارد و به جز سیدحسین حسینی که همچنان دچار آسیب دیدگی است، سایر نفرات مشکلی برای همراهی تیمشان در این بازی ندارند.

اما کادر فنی استقلال برای این دیدار به احتمال فراوان از نفرات زیر استفاده خواهد کرد:

علیرضا رضایی با توجه به مصدومیت حسینی این فرصت را دارد که دوباره در درون دروازه استقلال خودی نشان دهد.

عارف غلامی پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت سرانجام به ترکیب آبی‌پوشان بازگشته و درکنار رافائل سیلوا زوج میانی خط دفاع استقلال را تشکیل می‌دهند.

کوین یامگا مثل همیشه انتخاب اصلی ساپینتو در در پست مدافع راست خواهد بود و جعفر سلمانی مدافع چپ آبی‌پوشان در بازی امروز خواهد بود.

روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی انجام وظیفه کند و سعید مهری به همراه آرش رضاوند که او هم زا بند مصدومیت رها شده در خط میانی استقلال توپ می‌زنند.

مهدی قایدی و محمد محبی به عنوان وینگر یا بال‌های هجومی ساپینتو در بازی امروز در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند.

ارسلان مطهری نیز بازیکن نوک حمله آبی‌ها در ترکیب اصلی حضور دارد.

ترکیب احتمالی استقلال:

علیرضا رضایی – عارف غلامی – رافائل سیلوا – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – مهدی قایدی – محمد محبی – ارسلان مطهری.

کد خبر 739234
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha