سازمان هواشناسی در تازه‌ترین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور، از تداوم فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف کشور خبر داد.

بارش برف

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی اعلام کرد که عمده فعالیت سامانه بارشی امروز  چهارشنبه (۱۲ بهمن) در استان‌های خراسان شمالی و رضوی، نیمه‌شمالی خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، خوزستان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی نقاط استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی و غربی و غرب کردستان به‌ صورت بارش برف و باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت است. 

این وضعیت پنجشنبه (۱۳ بهمن) در آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی، بوشهر، هرمزگان، شمال استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری و برخی نقاط استان‌های فارس، کرمان، یزد و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.   

جمعه (۱۴ بهمن) نیز در شمال غرب ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش رخ خواهد داد. از بعد از ظهر شنبه (۱۵ بهمن) مجددا در شمال غرب و یکشنبه (۱۶ بهمن) در شمال غرب و شمال شرق کشور بارش پیش‌بینی می‌شود. 

در ۲  روز آینده در نیمه‌شرقی، نواحی مرکزی، جنوب، غرب و جنوب کشور و جمعه در غالب مناطق کشور وزش باد شدید مورد انتظار است.  

طی ۳ روز آینده نیز خلیج فارس مواج خواهد بود. 

وضعیت جوی تهران در ۲ روز آینده

آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن ) قسمتی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و در اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و روز  جمعه ( ۱۴ بهمن ) نیمه ابری در صبح بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

کد خبر 738943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha