پرسپولیس امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک است.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیس بازی رفت را در اراک با گل سرلک برد تا بالاخره طلسم اراک را برای خودش بشکند. اما آخرین بازی ۲ تیم در تهران، همان بازی جام‌حذفی بوده که مهدی رحمتی با نتیجه ۳ بر ۲ گل‌محمدی را شکست داد و صعود کرد.

یحیی امروز هم به انتقام آن شکست می‌اندیشد و هم به جبران ۳امتیازی که هفته گذشته در اهواز جا گذاشت. او تمام هفته مراقب بوده حاشیه‌ها و درگیری‌های بعد از بازی با فولاد، روی بازی این هفته تیمش تأثیر منفی نگذارد.

اما کادر فنی پرسپولیس برای این دیدار احتمالا نفرات زیر را برای رویارویی با آلومینیوم به کار خواهند گرفت:

علیرضا بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس همچنان انتخاب اصلی گل‌محمدی خواهد بود و احمد گوهری روی نیمکت سرخ‌ها قرار می‌گیرد تا در شرایط اضطراری مورد استفاده قرار بگیرد.

مرتضی‌پورعلیگنجی و گولسیانی مانند هفته‌های گذشته زوج میانی خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد و در کنار این دو بازیکن دانیال اسماعیلی‌فر در پست دفاع راست بازی می‌کند اما در دفاع چپ سرخ‌ها با یک تغییر بزرگ خواهیم داشت، علی نعمتی پس از اشتباه عجیب هفته گذشته روی گل برتری فولاد در بازی امروز مقابل آلومنییوم در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد تا بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشین شود و وحید امیری جانشین نعمتی در دفاع چپ قرمزها می‌شود.

خط میانی سرخ‌ها نیز احتمالا با تغییراتی همراه خواهد بود، سینا اسدبیگی در پست هافبک دفاعی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و میلاد سرلک نیز انتخاب دیگر گل‌محمدی در پست میانی خواهد بود اما سروش رفیعی بعد از گذراندن دوره محرومیت امروز بصورت فیکس به میدان می‌رود و دیگر انتخاب یحیی برای این پست سعید صادقی خواهد بود.

در خط حمله محمد عمری گزینه‌ اصلی خط آتش سرخ‌هاست و از بین امید عالیشاه و مهدی ترابی یک بازیکن به عنوان مهاجم سایه پشت سر عمری در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت که باتوجه به عملکرد بسیار ضعیف ترابی در بازی هفته گذشته فیکس بودن کاپیتان عالیشاه درمقابل آلومینیوم محتمل‌تر است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، امید عالیشاه و محمد عمری.      

کد خبر 738929
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha