پوست شیر فصل دوم قسمت هفتم یا قسمت 7 فصل 2 سریال با لینک مستقیم و حجم رایگان از زردفیلم منتشر شد. سریال پوست شیر قسمت ۷ فصل دوم  یکی از هیجانی ترین قسمت ها پس از یک اتفاق عجیب در قسمت قبل است.

image-20230131175302-1.jpeg

این سریال چهارشنبه ها ساعت 8 صبح اختصاصی از زردفیلم پخش می شود و شما می توانید تمامی قسمت های آن زا از این وبسایت دانلود کنید.

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال

هادی حجازی‌فر در نقش نعیم مولایی - پدر ساحل
شهاب حسینی نقش سرگرد محب مشکات - پیگیر پرونده ساحل
پانته‌آ بهرام در فیلم نقش لیلا برزگر همسر نعیم است.
علیرضا کمالی رضا پروانه - رفیق شفیق نعیم
مهرداد صدیقیان صدرا کوهستانی - دوست پسر ساحل

لینک دانلود قسمت هفتم فصل دوم پوست شیر

*

برای دانلود قسمت 7 فصل 2 روی لینک روبرو کلیک کنید: دانلود سریال پوست شیر

*

دانلود سریال پوست شیر فصل 2 قسمت 7 (قسمت هفتم فصل دوم پوست شیر)

خلاصه داستان تا قسمت 7 فصل 2 پوست شیر

سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند

نقد و بررسی تا قسمت هفتم فصل دوم

این سریال خشونت و قتل دارد؛ تصور آتش‌سوزی را داریم که شاید گره‌های داستان بعداً باز شود و روال داستان به‌شکل دیگری پیش برود، اما «پوست شیر» به این دو جذابیت صرفاً تکیه نکرده است و عوامل عاطفی در آن وجود دارد، دلتنگی‌های پدر برای دختر؛ ابتدا دخترِ قصه پدرش را که از زندان آزاد شده است نمی‌پذیرد و بعد آن حسّ عاطفی پدر و دختر شکل می‌گیرد،عاشقانه‌هایی که در داستان وجود دارند و طلاقی که رخ داده است و می‌تواند بازگشت داشته باشد، فضای معمایی و پلیسی سریال است که با ایجاد تعلیق در داستان، به جذابیت «پوست شیر» بیشتر کمک کرده است.

قسمت بعدی این سریال در همین فصل و با عنوان دانلود قسمت هشتم فصل دوم پوست شیر از هفته آینده و از وبسایت زردفیلم قابل دانلود است.

معرفی سریال سرگیجه

یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ است.

آیا سریال سرگیجه ارزش دیدن دارد؟

داستان سرگیجه با سکانس آخر کامل می‌شود؛ جایی که اسکاتی به همه‌چیز شک کرده و برای پیدا کردن حقیقت جودی/مدلین را به برج ناقوس می‌برد. در این سکانس اسکاتی به سرگیجه‌اش غلبه می‌کند و حالاست که می‌فهمد عشق نه‌تنها درمان رنج‌های فلسفی‌اش نبوده، بلکه خود از ابتدا یک دروغ بزرگ بوده که او را به سمت تلخی و حقیقت می‌کشاند. نکته این‌جاست که هیچکاک در سکانس پایانی هم داستان را از منظر معنایی تکمیل می‌کند، و هم معنایی جانبی را به موازات عشق و پوچی، ارائه می‌دهد. این سریال یکی از بهترین آثار نمایش خانگی است و همزمان با سریال پوست شیر فصل 2 قسمت 7 قابل دانلود است.

چگونه سریال سرگیجه را دانلود کنیم؟

برای دانلود تمامی قسمت های منتشر شده از سریال سرگیجه می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و از زردفیلم دانلود کنید.

دانلود سریال سرگیجه

دانلود سریال پوست شیر فصل 2 قسمت 7 (قسمت هفتم فصل دوم پوست شیر)

معرفی سریال آکتور

آکتور عنوان جدید نمایش خانگی با هنرنمایی دو بازیگر تئاتر حرفه ای یعنی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر است.

مجموعه «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی که پیش‌تر فیلم دلنشین «سرخپوست » را و پیش از آن فیلم «ملبورن» را در مقام کارگردان به یاد می‌آوریم آدمی را مجاب می‌سازد که با اثری برخوردار از کیفیتی ارزشمند مواجه خواهد بود.

آیا سریال آکتور ارزش دیدن دارد؟

نیما جاویدی با فیلم «سرخ‌پوست» و با آن پایان‌بندی چشم‌نواز نشان داد که خوب بلد است داستانش را تصویری تعریف کند. «آکتور» از همان قسمت‌های نخست نشان داد ارزش انتظار کشیدن برای دیدن قسمت‌های پیش رو را دارد.

لینک های دانلود سریال آکتور

برای دانلود تمامی قسمت ها به لینک زیر بروید.

دانلود سریال آکتور

کد خبر 738844

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha