مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
۲ نفر

هر ساله مدل ‌های جدیدی از موبایل ‌عرضه می‌ شود و برند های جدید موبایل نیز در حال افزایش است. بنابراین، هیچ فضای آزادی در بازار کار مهندسان علاقمند به پیشرفت تعمیر موبایل وجود ندارد.

image-20230131153901-1.jpeg

فرصت های فزاینده ای در صنعت تعمیرات، برای افرادی وجود دارد که درک خوبی از نحوه ی تعمیر تلفن های هوشمند دارند. بدون شک، کسب و کار تعمیرات موبایل یکی از بهترین ایده های شروع کسب و کار های کوچک در تمام کشور های دنیا است.

یک تعمیرگاه موبایل با عملکرد خوب، به طور متوسط ۲۰٪ سود خالص از فروش روزانه خود دارد. بازار کار شغل تعمیرات موبایل توقف ناپذیر بوده و همین امر باعث ورود تعداد بالای اشخاص به این حوزه می شود. درآمد یک تعمیر کار گوشی  به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر درآمد این افراد، مهارت و تجربه کاری آن ها است.

موقعیت مکانی تعمیرگاه، احترام به مشتری، استفاده از قطعات با کیفیت و اصل، ارائه ضمانت نامه و تبلیغات، در درآمد هر شخص اثر گذار است. اما اگر بخواهیم درآمد آن ها را حدودی بیان کنیم، باید بگوییم بین ۳ تا ۷ برابر حقوق اداره کار بوده و حتی ممکن است بیش از این مقدار هم باشد.

آیا می خواهید یک تکنسین تعمیر موبایل شوید؟ اگر پاسخ شما بله است، این مطلب به شما کمک خواهد کرد. در این جا، یکی از بهترین دوره های آموزش تعمیرات موبایل در تهران را با هزینه و مدت زمان یادگیری معرفی کرده ایم. انواع مختلفی از برنامه های آموزشی تعمیرات موبایل در دسترس هستند. این برنامه های آموزشی را می توان بر اساس محتوای دوره، موسسه ارائه دهنده دوره، سطح دشواری و... به انواع مختلفی طبقه بندی کرد. اما شرکت در کدام دوره می تواند شما را به یک تکنسین حرفه ای تعمیرات موبایل تبدیل کند؟

دوره آموزش تعمیرات موبایل در ۱ ماه، در آموزشگاه فنی پایتخت طراحی شده است تا تمام مهارت های عملی ویژه بازار کار را از صفر تا صد در اختیار شما بگذارد و در کوتاه ترین زمان ممکن، شما را در مسیر شغلی موفق و پر سود قرار دهد. درواقع این دوره به منظور ایجاد ظرفیت خود اشتغالی در زمینه تعمیرات تلفن همراه هوشمند طراحی شده است.

این دوره شامل نسل های تلفن همراه، قطعات، تعمیرات سخت افزار موبایل شامل: آب خوردگی گوشی، ضربه دیدن موبایل، گرم شدن بیش از حد گوشی به دلیل خرابی باتری، مشکلات شارژ، مشکلات شبکه، قطع برق، ارتباط، مشکلات لمسی و غیره، تعمیرات نرم افزار موبایل شامل نصب نرم افزار، فلش، باز کردن قفل با استفاده از کدهای مخفی و... است. در این دوره با ابزار ها و تجهیزات عیب یابی مبتنی بر کامپیوتر آشنا خواهید شد و روش های مدرن تعمیر قطعات معیوب و تعویض آن ها را فرا خواهید گرفت. کارآموزان باید بتوانند در پایان دوره برای دریافت گواهینامه بین المللی و معتبر فنی و حرفه ای، در آزمون کتبی و عملی شرکت کرده و گوشی تلفن همراه ارائه شده را عیب یابی و تعمیر کنند.

مهم ترین قطعه در تمام مدل های گوشی، برد الکترونیکی دستگاه است که از تعداد زیادی قطعات الکتریکی و تجهیزات تخصصی تشکیل شده است. این قطعات وظیفه اصلی برد را که صدور فرمان و اجرای آن ها توسط قطعه هاست، به خوبی اجرا می کنند.

واضح است که در صورت ایجاد مشکل برای هر یک از این قطعات، شاهد خرابی کامل برد و متوقف شدن عملکرد گوشی خواهیم بود. به دلیل تخصصی بودن عیب یابی و تعمیر این قطعهی  مهم، تعمیر برد الکترونیکی موبایل نسبت به تعمیر قطعات دیگر گران تر بوده و برای جلوگیری از آسیب دیدن اجزای دیگر باید سریعا توسط تکنسین های متخصص تعمیر شود. البته آموزشگاه فنی پایتخت دوره آموزش تعمیرات برد را نیز به صورت حرفه ای و تخصصی برگزار میکند.

توانایی های کارآموزان دوره آموزش تعمیرات موبایل در ۱ ماه

اگر در فکر ورود به بازار کار هستید و به کار با ابزار های فنی و چالش های عیب یابی و ارائه راه حل های کاربردی برای تعمیر گوشی و تبلت علاقه دارید، یا حتی به دنبال یک کار پاره وقت به عنوان شغل دوم هستید، می توانید در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی و حرفه ای  فنی پایتخت نام نویسی کرده و در یک مدت کوتاه تمام توانایی های عملی را کسب کنید. توانایی های کارآموزان دوره آموزش تعمیرات موبایل در ۱ ماه عبارتند از:

  1. استفاده از ابزار ها و تجهیزات مختلف
  2. درک عملکرد و وظیفه هر قطعه در ساختار داخلی موبایل
  3. عیب یابی و تعمیرات نرم افزاری موبایل
  4. عیب یابی و تعمیرات سخت افزاری موبایل
  5. عیب یابی و تعمیر برد الکترونیکی موبایل
  6. تعویض قطعات معیوب موبایل
  7. ارتباط مناسب با مشتری و کسب رضایت وی
  8. انجام تبلیغات محلی و مجازی به طور موثر

آموزش تعمیرات موبایل در 1 ماه

دلایل شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل در ۱ ماه عبارتند از:

  • آموزش صفر تا صد
  • آموزش عملی و مناسب ویژه بازار کار
  • پشتیبانی نامحدود
  • امکان تجدید دوره رایگان
  • موقعیت مکانی مناسب آموزشگاه
  • در نظر گرفتن خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی
  • برگزاری دوره به صورت حضوری و مجازی
  • ارائه مدرک فنی و حرفه ای
  • شهریه مناسب
  • برگزاری دوره ویژه راه اندازی بازار کار به طور رایگان

آموزش تعمیرات موبایل در 1 ماه

راه های ثبت نام و نام نویسی در کلاس آموزشی تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی و حرفه ای فنی پایتخت

برای ثبت نام در دوره تعمیرات موبایل در ۱ ماه آموزشگاه فنی پایتخت، می توانید به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه بفرمایید. موقعیت مکانی آموزشگاه فنی پایتخت به این شرح است: تهران، میدان انقلاب اسلامی، کوچه جنتی، جنب دارو خانه دکتر ابراهیمی، پلاک ۲، طبقه ۲، واحد ۷. اگر تمایل دارید به طور حضوری از کارگاه های آموزشی دیدن فرمایید، با مشاوران ثبت نام هماهنگی های لازم را انجام دهید.

با شماره گیری ۰۲۱۶۶۵۷۷۳۸۶ و شماره تلفن همراه ۰۹۰۵۸۵۲۰۹۶۰ از ساعت ۹ الی ۱۸ می توانید نام نویسی خود را در این دوره پر طرفدار قطعی نمایید. به علاوه سایت الکترونیکی آموزشگاه به آدرس https://fannipaytakht.com/   آماده ثبت نام الکترونیکی علاقه مندان از طریق تکمیل فرم ثبت نام مجازی است.

کد خبر 738805

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha