رییس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) هشتگرد در خصوص بدحالی چند دانش‌آموز یک مدرسه در شهر جدید هشتگرد به دلیل انتشار گاز توضیحاتی ارائه داد.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین، علی کرد  در مورد آخرین وضعیت سلامت دانش آموزانی که با علائم مسمومیت به اورژانس این بیمارستان منتقل شده بودند گفت: شش نفر از دانش آموزان یک مدرسه دخترانه در شهر جدید هشتگرد (مهستان) با علائم سرگیجه و تنگی نفس و حالت تهوع و درد معده که بر اثر انتشار گاز CNG  ایجاد شده بود به این بیمارستان مراجعه کردند.

وی ادامه داد: فوراً اقدامات تشخیصی و درمانی برای این دانش آموزان آغاز شد و خوشبختانه همگی آنها بعد از یک درمان سرپایی با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شدند.

مدرسه از سیستم گرمایش مرکزی(شوفاژ)  برخوردار است و این حادثه به دلیل استفاده از گاز برای پخت آش در محیط بدون تهویه مناسب رخ داده است.

کد خبر 738799
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    3 4
    مگه مدرسه جای آش پختن است.
  • مرغ حق IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    2 2
    با سلام دیگه هیچ کس وهیچ مسعولی مسعوایت ووطیفه خود را اننجام نمیدهد مگر اینا معلم نداشتن باید زیر نطر ونطارت مربیان یا حتی سرایه دار مدرسه اینجور کترها انجام شود لی تدبیری ولی مسعوایتی در این کشور ..خدایا روزی نیست که یه اتفاق بد تواین کشور نیوفته