مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
۰ نفر

آموزش افزایش فالوور های روبینو یا افزایش اعضای کانال های روبیکا با روش های محبوب کم و بی هزینه!

image-20230131142737-1.jpeg

روبینو و روبیکا ، هر دو یک برنامه با دو کارایی متفاوت هستند. روبیکا یک پیام رسان است که با آن فایل و متن ها را به مخاطبین خود ارسال می‌کنید و در آن می‌توانید کانال و گروه بسازید. روبینو ، بخشی از روبیکا است که کاملا مشابه  اینستاگرام طراحی شده و کاملا یک شبکه اجتماعی پیشرفته است که در آن می‌توانید صفحات رسمی خود را داشته باشید. در صورتی که اعضای کانال روبیکای شما زیاد باشد ، امکان کسب درآمد از خود روبیکا، اقدام به جذب اسپانسر تبلیغاتی یا مشتری برای محصولات خود خواهید داشت.

افزایش فالوور روبیکا ، چه اهمیت و تاثیری دارد؟

فرض کنید که در حال گذر از مکانی هستید و مشاهده می‌کنید در جایی یا فروشگاهی تجمعی صورت گرفته است. بی شک اولین کاری که می‌کنید به سمت آن می‌روید تا علت تجمع را بیابید. حال اگر در آنجا محصول ارزانی وجود داشته باشد ، بدون اینکه به دیگر فروشگاه ها توجهی کنید ، اقدام به خرید خواهید کرد. اگر نمایش سرگرم کننده ای باشد ، تا انتهای اجرا را مشاهده می کنید. دلیل این موضوع ، تاثیر گرفتن از این حجم از تجمع است. اگر در کنار همان تجمع ، محصول ارزان‌تری هم وجود داشته باشد ، توجه یا اعتماد شما را به اندازه فروشگاهی که این حجم از تجمع در آن است، جلب نمی‌کند. افزایش فالوور و ممبر ، به معنای افزایش و ایجاد این نوع تجمع است و تاثیر آن در فروش و جلب سایر کاربران ، بسیار است. در ادامه این پست ، انواع روش های کم هزینه و بدون هزینه را آموزش خواهیم داد. هر یک از روش ها به تنهایی تاثیر مثبتی بر روی افزایش فالوور های روبیکا خواهد داشت و در صورتی که تمام موارد را با هم انجام دهید ، پیشرفت چشم گیری خواهید داشت.

در ابتدا باید مشخص کنید که هدف شما از جذب فالوور چیست؛ آیا برای فروش محصولات است یا کسب درآمد از تبلیغات؟

عوامل موثر در جذب فالوور:

  1. انتخاب برند و نام اختصاصی
  2. خرید فالوور یا ممبر
  3. فعالیت در چندین شبکه اجتماعی به صورت همزمان
  4. کاور و طرح اختصاصی
  5. استفاده از برچسب ها (هشتگ)
  6. مناسب و دقیق ترین کلمه در عنوان کانال یا پیج

انتخاب برند و نام اختصاصی

با چسباندن یک عنوان ، موضوع ، حرف ، مکان و غیره ، یک نام زیبا که در هیچ جا وجود ندارد، برای خود یک نام اختصاصی ثبت کنید. فعالیت با برند اختصاصی برای فروشگاه یا کانال تفریحی و سرگرمی و... ، تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین خواهد داشت. نام ها را در کنار هم قرار دهید یا مخفف یک جمله بلند را انتخاب کنید . در صورتی که کاربری به صورت گذرا از کانال یا صفحه شما رد شود و از محصول یا موضوع کانال رضایت داشته باشد، حتی اگر شما را دنبال نکند ، با نام برندی که در ذهنش می‌ماند، قطعا اگر روزی به دنبال محصول یا موضوعی بود، نام برند شما به یاد آن دنبال کننده خواهد آمد.

خرید فالوور یا ممبر

آموزش افزایش فالوور روبیکا

خرید فالوور روبیکا ، خلاصه ترین و سریع‌ترین راه برای افزایش اعضای پیج و کانال شماست. با خرید فالوور از فروشگاهای معتبر ، خیلی سریع اسپانسری برای تبلیغات یا مشتری برای محصولات خود پیدا می‌کنید. همانطور که در بالاتر گفتیم ، افزایش فالوور مانند افزایش تجمعات است ، حال با خرید فالوور برای روبیکا یا روبینو ، با پرداخت هزینه بابت هر شخص (فالوور) این تجمع را آغاز یا بیشتر می‌کنید. توجه کنید که خرید فالوور برای روبیکا مانند خرید فالوور برای اینستاگرام یا ممبر تلگرام خطری نخواهد داشت ، زیرا روبیکا برای افزایش کارایی یا کاربران ، تمام محدودیت ها را حذف کرده و کاملا از کسب و کار های روبیکا حمایت می‌کند.

فعالیت در چندین شبکه اجتماعی به صورت همزمان

بهترین روشی که می‌توانید کاربران بسیاری جذب کنی؛ فعالیت همزمان در روبیکا ، ایتا ، پیام رسان بله ، آیگپ ، سروش پلاس ، هدهد ، چتزی ، کمان ، نوا و غیره است. شاید فکر کنید که این مورد ، بسیار سخت و وقت گیر است ، اما اگر مورد اول را رعایت کرده باشید و نام کانال و برند خاصی را یافته باشید ، کافیست در تمام پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی ، حساب بسازید و هر زمان که پستی را منتشر کردید ، متن آن را کپی و در همه صفحات رسمی خود منتشر کنید.

کاور و طرح اختصاصی

با جستجوی کلمه‌ی "کاور پست" یا "کاور استوری" هزاران طرح زیبا را می‌توانید برای کانال خود خریداری یا به صورت رایگان دانلود کنید. انتشار پست یا محصولات به همراه کاوری زیبا ، در افزایش اعتبار و ارزش کانال و صفحات ، به شدت تاثیر مثبتی خواهد داشت.

آموزش افزایش فالوور روبیکا

طرح های آماده را دانلود کنید و با استفاده از فتوشاپ ، تصاویر آن ها را پاک کنید و عکس های خود را اضافه کنید. زیبایی ای که این کاور ها ، به پیج و کانال شما می‌دهد ، بی شک اعتماد کاربر و مشتری را جلب می‌کند.

استفاده از برچسب ها (هشتگ)

مثلا اگر من ، به دنبال لباس آستین بلند با طرح استقلال یا پرسپولیس باشم ، چطور می‌توانم آن ها را در صفحات مجازی پیدا کنم؟ با جستجو کلمه‌ی "تیشرت آستین بلند قرمز با طرح پرسپولیس" در شبکه های اجتماعی ، تمام پیج هایی که این محصول را دارند، نشان داده می شوند.

ولی آیا آن شبکه اجتماعی یا پیامرسان ، این محصولات را با هوش مصنوعی پیدا کرده است؟ خیر ! تمام کانال هایی که این محصول را برای فروش قرار داده‌اند ، از هشتگ های #تیشرت ، #آستین_بلند ، #قرمز ، #پرسپولیس که در پست خود قرار داده اند ، موضوع پست خود را مشخص کرده اند. به عنوان مثال روبینو ، پست را به کاربران نشان داده است. برچسب یا هشتگ در تمام شبکه های اجتماعی به یک صورت است پس متنی که در یکی از شبکه ها منتشر می‌کنید، کپی کنید و در دیگر حساب های خود در دیگر پیامرسان ها ، منتشر کنید.

مناسب و دقیق ترین کلمه در عنوان کانال یا پیج

اگر پیج جوک یا حتی فروش لباس دارید ، در عنوان پیج خود ، این کلمات و مترادف آن ها را حتما در عنوان پیج و کانال خود اضافه کنید. اگر شخصی در روبیکا کلمه خرید چادر را جستجو کند ، تعداد بسیاری پیج که عنوان آن ها خرید چادر است، نشان داده می شوند. درصورتی که موضوع کانال شما کاملا درباره ی چادر باشد اما در عنوان پیج فقط از نام برند استفاده کرده باشید، شانس کمتری برای نشان داده شدن در جستجوی کاربران خواهید داشت ! اگر کلمه چادر در عنوان پیج شما وجود داشته باشد  و فالوور بیشتری داشته باشید ، بالاتر از دیگر پیج ها نشان داده می‌شوید ! در واقع هر پیجی که بالاتر از دیگر صفحات نشان داده شود ، شانس بازدید و مشتری بیشتری خواهد داشت.

در نتیجه اگر تمام موارد ذکر شده در بالا را با هم انجام دهید، تاثیر بیشتری خواهید گرفت.

کد خبر 738771

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha