نیروهای امنیتی ایران پس از شناخت هویت آیسان و همسرش،‌ وارد خانه او می‌شوند و مهمات و سلاح‌های زیادی پیدا می‌کنند.

image-20230128172644-1.jpeg

ماموران امنیتی ایران، وارد خانه ژاکان در ایران می‌شوند. آنها با تخریب دیوار، خوش‌خواب و کندن زمین، سلاح و مهمات زیادی پیدا می‌کنند. برای تماشای سریال‌های ایرانی به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

خلاصه داستان سریال سقوط

سریال سقوط سریالی در ژانر سیاسی- جاسوسی است که در بستر خود به روایت یک داستان عاشقانه می‌پردازد. سریالی که الهام گرفته از یک داستان واقعی بوده و داستان شجاعت زنان ایران است. زنانی که تلاش می‌کنند تا در هر شرایطی از ظالم حق خود را بگیرند. در این سریال نیز آیسان در جایگاه یک زن ایرانی در چنگال دشمنی خونخوار گرفتار می‌شود و تلاش دارد تا خود را از چنگ آنها نجات دهد.

در خلاصه داستان سقوط که در پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود آمده است: پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره می‌گیرد. آنها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند... سفری که پایانش تاریکی است.

در این سریال از اقوام مختلف ایرانی از جمله کرد و ترک بهره‌گیری شده و بازیگران جوانی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. همین امر سبب شده تا این سریال تبدیل به سریالی جذاب و دیدنی شود و مخاطب بتواند به خوبی با روایت داستان خود را همراه کند. برای تماشای سریال‌های ایرانی به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

راز و رمز خانه ژاکان در قسمت چهارم سریال سقوط آشکار می‌شود

بازیگران سریال سقوط

حمید فرخ‌نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری، وحید آقاپور

عوامل سریال سقوط

کارگردان؛ سجاد پهلوان‌زاده، تهیه کننده؛ محمدرضا منصوری، فیلم‌نامه‌نویس؛ اعظم بهروز، مدیر فیلمبرداری؛ هادی بهروز، تدوین‌گر؛ مهدی سعدی، آهنگساز؛ حبیب خزایی‌فر، طراحی ترکیب صدا؛ مهرشاد ملکوتی، مدیر صدابرداری؛ هادی ساعد محکم، طراح لباس؛ آگرین صالحی، مدیر تولید؛ محمداسماعیل کلبی‌آبادی، طراح جلوه‌های ویژه؛ ایمان کرمیان، عکاس؛ محمدمهدی دل‌خواسته

زمان پخش و تعداد قسمت‌های سریال سقوط

سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده، یک مینی سریال در ژانر جاسوسی است که در ۹ قسمت آماده پخش است. این سریال از تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو پخش شده است و هر چهارشنبه ساعت ۸ صبح در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. برای تماشای سریال‌های ایرانی به سایت فیلمیز مراجعه کنید. سریال ایرانی سقوط مناسب افراد بالای ۱۸ سال است و تاکنون ۹۳ درصد از مخاطبان فیلیمو از تماشای آن رضایت داشته‌اند.

چرا باید سریال سقوط را تماشای کنیم؟

سریال سقوط، روایتی متفاوت از داعش و داستان‌های جاسوسی آن را بیان می‌کند. از طرفی مشاور کارگردان این سریال، محمدحسین مهدویان است. فردی که پیش از این با ساخت آثار مستندگونه و تاریخی توانسته در عرصه سریال‌های مختلف توانایی خود را به اثبات رساند. همچنین داستان سریال سقوط در دو بخش ایران و عراق می‌گذرد و فیلمبرداری آن در کشورهای ترکیه، عراق و ایران انجام شده است. سکانس‌هایی از آن نیز در کردستان فیلمبرداری شده است. به همین دلیل جزو معدود سریال‌هایی است که در نمایش خانگی چنین وقت و هزینه‌ای برای آن گذاشته شده و با موضوع جذابی و داستان واقعی‌اش بی‌شک مورد پسند بسیاری از مخاطبان قرار می‌گیرد.

کد خبر 737985

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    7 5
    از بهترین سریال هایی که در چند سال اخیر ساخته شده،برعکس یک سری سریال های مبتذل...