لوسیا، مادر دنی آلوز، روز پنجشنبه با وکلای مدافع راست سابق بارسلونا ملاقات کرد.

دنی آلوز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، مادر دلشکسته دنی آلوز که با تیم حقوقی او ملاقات کرده است، معتقد به بی‌گناهی پسرش است. دنی آلوز توسط یک زن به اتهام تجاوز جنسی در یک کلوپ شبانه در بارسلونا در ۳۰ دسامبر متهم شده است.

لوسیا برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی دفاعی از آلوز به شرکت حقوقی کریستوبال مارتل رفت. اگرچه لوسیا تمایلی به صحبت با خبرنگاران نداشت، اما از طریق ژست‌هایش اطمینان خود را نسبت به بی‌گناهی پسرش اعلام کرد.

لوسیا در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا معتقد است پسرش کاری انجام نداده است که به آن متهم شده است، لوسیا چند بار سرش را تکان داد. مادر آلوز روایت پسرش را باور می‌کند که به خیانت به همسرش اعتراف کرده، اما اصرار دارد که شاکی جوان به رابطه جنسی رضایت داده است.

این استراتژی دفاعی است که توسط تیم حقوقی بازیکن اتخاذ شده است، که با این استدلال سعی خواهند کرد موکل خود را از محکومیت احتمالی در امان نگه دارند.

همراهان لوسیا در دیدار او با وکلای دنی آلوز تاکید کردند که او از تمام اطلاعاتی که در روزهای اخیر درباره پسرش منتشر شده غمگین است.

علاوه بر این، آنها تأیید کردند که وکیل او قبلاً درخواست تجدید نظر برای اجازه خروج آلوز از زندان را آماده کرده است.

آلوز پس از متهم شدن به تجاوز به یک دختر ۲۳ ساله در حمام کلوپ شبانه ساتون در بارسلون در ۳۰ دسامبر، اکنون یک هفته است که بدون وثیقه در بازداشت به سر می‌برد.

اگرچه شهادت قربانی و شواهد به نفع او نیست، خانواده‌اش از بی‌گناهی او دفاع می‌کنند.

کد خبر 737837
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha