امروز در هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر در بخش صحنه‌ای ۸ نمایش اجرا دارند.

افتتاحیه چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر  / علیرضا طهماسبی

به گزارش همشهری آنلاین، روز شنبه هشتم بهمن ماه و همزمان با هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت نمایش «مدق‌الحناء» از عمان در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

«مضحکه عجایب‌المخلوقات» به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی از خمینی شهر نمایش دیگری است که در هشتمین روز جشنواره اجرا دارد. این نمایش در سالن اصلی تئاتر شهر در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

در سالن چهارسو نمایشی با نام «شاید باران شدی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مرتضی نجفی که از قزوین روی صحنه می‌رود. این نمایش دو نوبت اجرا در ساعت‌های ۱۸ و سی و ۲۰ و سی دقیقه دارد.

سالن قشقایی هم پذیرای نمایش «کشتی تن» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی محمدی دوست است. این نمایش از فارسان در جشنواره اجرا دارد و در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

در سالن قشقایی نمایشی با نام «سم‌زدایی» نوشته و کار ندا قربانیان اجرا می شود. این نمایش که از کرج در جشنواره حضور دارد، در دو نوبت ۱۷ و سی و ۱۹ و سی دقیقه اجرا می‌شود.

تماشاخانه سنگلج و تالار مولوی امروز اجرایی ندارند. طبق جدول اجراهای بخشی صحنه‌ای در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر نمایشی از اردن قرار بود روی صحنه برود که به دلیل صادر نشدن ویزا برای این گروه، این اجرا لغو شده است.

اما سالن استاد سمندریان ایرانشهر محل اجرای نمایش «آسمان پا به ماه» نوشته و کار سعیده آجربندیان خواهد بود که دو اجرا در ساعت‌های ۱۶ و ۲۰ و سی دقیقه دارد.

تالار حافظ نیز امروز محل اجرای نمایش «دختران» به نویسندگی علی دل پیشه و کارگردانی علی دل پیشه و کیانوش ایازی خواهد بود که در دو نوبت در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.

کد خبر 737804
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha