ادعای کشته شدن یک جوان کردستانی توسط نیروی انتظامی و تدفین او به صورت ناشناس در بهشت محمدی سنندج تکذیب شد.

اغتشاشات سنندج

به گزارش همشهری آنلاین، تسنیم نوشت: در روزهای اخیر رسانه‌های معاند به منظور جبران استمرار ناکامی در ایجاد ناامنی بویژه در مناطق غربی کشور، با انتشار این ادعا تصویری از یک قبر را منتشر کردند که روی آن پارچه قرمز کشیده شده بود.

آنها از مردم خواستند که در محل این قبر تجمع کنند و به بهانه عزاداری برای فرد فوت‌شده، به سر دادن شعار علیه نظام مشغول شوند.

اما سازمان آرامستان‌های سنندج در واکنش به این خبر اعلام کرد که تمام ادعاها درباره این قبر و دفن ناشناس جوان کشته شده دروغ است.

بر اساس این اعلام، اساساً قبری که پارچه قرمز روی آن کشیده شده و رسانه‌های معاند روی آن مانور خبری می‌دهند، قبری خالی است که قبلاً خریداری شده و اصلاً کسی در این قبر به خاک سپرده نشده است!

کد خبر 737497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    1 0
    سلام به همه مردم ایران هموطنهای گلم.عزیزان من این تلویزیونهای بیگانه چون مخاطب دارن اینهمه دروغ ودبنگ سرهمم وپخش میکنن من از اینسری هموطنای گلم گله دارم که این شبکه هارو میبینن اگه به مجریهای این شبکه ها به چشم روانشناسی ن.گاه کنی میبینی ادمهای نون به نرخ روزخورودمدمی روان پریشن اخه انتخاب اینها بازپروسه های خودشونودارن یه کم تحقیق کنید ازخونوادهای این افرادفقط یکم زحمتتون میشه ولی میارزه
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    2 0
    خودش خودشو کشته
  • جواد IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    1 1
    تا حالا هر چه که تکذیب شده بعد ها معلوم شده که راست بوده