بیت کوین ₿ به یکی از موضوعات مورد بحث در چند وقت اخیر تبدیل شده است، زیرا ارزش و محبوبیت آن به شدت افزایش یافته است. برای کسانی که با بیت کوین آشنا نیستند، درک این که بیت کوین چیست و چگونه کار می کند، کمی دشوار است.

بیت کوین

در این مقاله به بررسی دنیای ارزهای دیجیتال می پردازیم تا به سوالاتی مانند: بیت کوین چیست؟ و چگونه بیت کوین را استخراج کنیم؟ پاسخ دهیم. همچنین پتانسیل بیت کوین و آینده ارز دیجیتال را نیز بررسی خواهیم کرد. پس بنشینید و به مطالعه مقاله بپردازید و در دنیای بیت کوین غوطه ور شوید.

بیت کوین چیست؟

هویت ناشناسی به نام ساتوشی ناکاموتو، آغازگر انقلابی بود که سال‌ها بعد به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل شد و اقتصاددانان را به بحث‌های نظری گسترده درباره آن وادار کرد. آن کسی بود که بیت کوین را به وجود آورد. بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز، بدون بانک مرکزی یا مدیریت واحد است که می‌تواند بدون نیاز به واسطه، از طریق شبکه بیت‌کوین به صورت همتا به همتا ارسال و دریافت شود.

خرید و فروش بیت کوین یک روش مناسب برای رسیدن به درآمد بالا است البته قبل از ورود به این کار باید اطلاعات کامل و دقیقی در این حیطه داشته باشید و سپس به آن ورود کنید.

چگونه بیت کوین استخراج کنیم؟

استخراج بیت کوین به فرآیند تأیید و افزودن سوابق تراکنش به دفتر کل عمومی، معروف به بلاک چین اشاره دارد. برای اینکه واجد شرایط دریافت بیت کوین از طریق استخراج باشید، باید سخت افزار و نرم افزار خاصی داشته باشید. اولین ماینرهای بیت کوین توانستند با رایانه های شخصی خود سکه استخراج کنند اما با شروع استخراج بیت کوین توسط افراد بیشتر، شرکت های تخصصی که سخت افزار و نرم افزار ماینینگ را می فروشند، به وجود آمدند و روز به روز به تعدادشان اضافه شد.

استخراج BTC

شما می توانید به یک استخر استخراج بیت کوین بپیوندید، آن ها گروهی از ماینرها هستند که با هم همکاری می کنند تا شانس خود را برای کسب بیت کوین افزایش دهند. استخرهای ماینینگ به ماینرها این امکان را می دهند که منابع خود را با هم ترکیب کنند تا بتوانند بیت کوین های بیشتری را سریعتر به دست آورند.
هنگامی که سخت افزار و نرم افزار خود را راه اندازی کردید، باید به یک استخر متصل شوید و استخراج را شروع کنید. به ازای هر بلوکی که با موفقیت استخراج کنید، بیت کوین پاداش دریافت خواهید کرد.

برای اطلاع داشتن از استخراج بیت کوین حرفه ای می توانید از داخل سایت اوکی اکسچنج استفاده کنید چون آموزش های رایگان فراوانی برای تمامی کار های مرتبط با استخراج ارز دیجیتال قرار داده اند.

مزایای بیت کوین چیست؟

بیت‌کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز، بدون بانک مرکزی یا مدیر واحد است که می‌تواند بدون نیاز به واسطه از کاربر به کاربر دیگر در شبکه بیت‌کوین همتا به همتا ارسال شود. تراکنش ها توسط گره های شبکه از طریق رمزنگاری تأیید شده و در یک دفتر کل توزیع شده عمومی به نام بلاک چین ثبت می شوند.

Bitcoin steigt auf 23.000 Dollar

مزایای بیت کوین عبارتند از:

  1. کارمزد کم: تراکنش ها معمولاً به سرعت و با کارمزد بسیار پایین پردازش می شوند و به کاربران اجازه می دهند بدون نگرانی از کارمزدهای بالا، پول را در سراسر جهان ارسال و دریافت کنند.
  2. امنیت: بیت کوین با رمزنگاری پیشرفته ایمن می شود که جعل یا خرج دو برابر را غیرممکن می کند. این سطح از امنیت همچنین مانع از سرقت وجوه کلاهبرداران می شود.
  3. تمرکززدایی: برخلاف ارزهای سنتی، بیت کوین غیرمتمرکز است به این معنا که هیچ نهاد واحدی آن را کنترل نمی کند و در مقابل دخالت یا دستکاری دولت در امان می ماند.
  4. تراکنش های سریع: تراکنش های بیت کوین در چند دقیقه در مقایسه با روزها یا هفته ها با روش های سنتی مانند نقل و انتقالات بانکی و پرداخت های کارت اعتباری انجام می شود.
  5. قابلیت دسترسی: هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد، می‌تواند از بیت‌کوین استفاده کند و آن را برای مخاطبان گسترده‌ای از مردم در سراسر جهان صرف نظر از موقعیت مکانی یا پیشینه مالی در دسترس قرار دهد.

خطرات استفاده از بیت کوین چیست؟

چند خطر عمده در ارتباط با بیت کوین وجود دارد:

  1. نوسانات: قیمت بیت کوین به شدت در نوسان است. می تواند در عرض چند ساعت صدها دلار به سمت بالا یا پایین حرکت کند و این نوسان استفاده از بیت کوین را به عنوان ارز سرمایه ای بسیار دشوار می کند. اگر برای پرداخت چیزی از بیت کوین استفاده می کنید، قیمت ممکن است بین زمانی که با خرید موافقت می کنید و زمانی که تراکنش واقعا پردازش می شود، به شدت تغییر کند یعنی ارزش آن کم یا زیاد شود.
  2. هکرها: از آنجایی که بیت کوین به صورت الکترونیکی ذخیره می شود، مستعد هک است. اگر بیت کوین شما در یک صرافی یا کیف پول آنلاین ذخیره شده باشد، ممکن است توسط یک هکر به سرقت برود. کیف پول های آفلاین بسیار ایمن تر هستند، اما اگر گم یا دزدیده شوند، بیت کوین های شما برای همیشه از بین می روند.
  3. کلاهبرداری: کلاهبرداری های زیادی در ارتباط با بیت کوین وجود داشته است، از جمله طرح های پونزی، کلاهبرداری های ماینینگ و صرافی های جعلی. قبل از ارسال پول به کسی که قول می دهد بیت کوین شما را دو برابر می کند یا به شما فرصت سرمایه گذاری "مخفی" را می دهد، بسیار مراقب باشید تا شما را دور نزده و پنلتان را ندزدد.
  4. مقررات دولتی: دولت‌ها در سراسر جهان هنوز در تلاش هستند تا نحوه برخورد با بیت‌کوین را بیابند. برخی آن را به طور کامل ممنوع کرده اند، در حالی که برخی دیگر سعی کرده اند آن را مالیات دهند یا آن را مانند سایر ارزها تنظیم کنند. این محیط نظارتی نامطمئن می‌تواند برای کسب‌وکارهایی که بیت‌کوین را می‌پذیرند، مشکلاتی ایجاد کند و همچنین برای سرمایه‌گذارانی که بیت‌کوین‌های خود را به امید سودهای آینده نگه می‌دارند، به خطر می اندازد.
  5. پذیرش محدود: با وجود محبوبیت روزافزون، بیت کوین هنوز به طور گسترده توسط مشاغل و خدمات اصلی پذیرفته نشده است. این امر، استفاده به عنوان ارز را دشوار می کند و هیچ تضمینی برای افزایش پذیرش در آینده وجود ندارد.

خرید و فروش ارز دیجیتال

سرمایه گذارانی که قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال دارند برای این که بتوانند از داخل ایران بدون دردسر و مشکل به کار خود برسند می توانند از سایت صرافی اوکی اکسچنج استفاده کنند. این سایت با قرار دادن قیمت های لحظه ای در داخل سایت مشتری ها را راغب به بررسی آن ها می کند.

قیمت خرید دوج کوین، بیت کوین، ریپل، تتر، اتریوم و سایر ارز هایی که تعدادشان بیش از 700 عدد هست داخل سایت قرار گرفته است.

بیت کوین یک ارز دیجیتال هیجان انگیز با کاربردهای بالقوه فراوان است. با درک این عوامل که چیست، چگونه کار می‌کند و یادگیری این که که چگونه بیت کوین استخراج کنید، می‌توانید از مزایای این فناوری قوی برای خود استفاده کنید یا حتی با انجام این کار به طور بالقوه درآمد کسب کنید. چه به دنبال راهی برای درگیر شدن در بازار ارزهای دیجیتال باشید یا فقط بخواهید درباره این فناوری نوظهور اطلاعات بیشتری کسب کنید، استخراج بیت کوین ممکن است مورد توجهتان قرار گیرد.

منبع: https://ok-ex.io/buy-and-sell/BTC

کد خبر 737406

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha