سازمان هواشناسی کل کشور در اطلاعیه‌ای وضعیت هوای شهرهای مختلف را در ۲۴ ساعت آینده اعلام کرد.

باران - تهران

به گزارش همشهری آنلاین، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، پنجشنبه ضمن تقویت بارش باران در خلیج فارس و تنگه هرمز، علاوه بر مناطق یاد شده بارش مناطق شرقی استان‌های کرمان و هرمزگان، بخش‌هایی از جنوب یزد و مناطقی از آذربایجان غربی و کردستان را نیز شامل می‌شود.

جمعه در مناطقی از استان کرمان، یزد، هرمزگان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ارتفاعات زاگرس در همدان و مرکزی ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

شنبه در ارتفاعات کرمان و سیستان و بلوچستان ابرناکی، رگبار باران و برف و وزش باد رخ می‌دهد و در نوار شرقی وزش باد افزایش می‌یابد و بتدریج در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.  

امروز، پنجشنبه، ششم بهمن۱۴۰۱ بندرعباس با ۱۹ درجه، بوشهر با ۱۸ درجه و اهواز با ۱۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و زنجان با منفی یک درجه، تبریز با صفر درجه، اردبیل با یک درجه سانتی‌گراد سردترین شهرهای کشور هستند.

کد خبر 737396
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 0
    با سلام، مطلبی که درباره گرمترین ‌و سردترین شهرهای ایران درج کردین، شما فقط مراکز استانها را گفتین، که اونم درست نبود. کمینه دمای تبریز امروز صبح منفی ۹ درجه بود. امروز در سردترین ساعت دمای سراب در آذربایجان شرقی به منفی ۲۵ درجه سلسیوس رسید و برای چندمین بار سردترین شهر ایران شد.