رونالدو دوستانش را در کنارش می‌خواهد و تلاش النصری‌ها برای جذب مودریچ آغاز شده است.

رونالدو

باشگاه رئال‌مادرید طبق معمول با اسطوره‌های خودش بد تا می‌کند. کریستیانو رونالدو، مارسلو و سرخیو راموس سال‌های اخیر از تیم فراری داده شدند و سال‌های دورتر ستاره‌هایی مثل گوتی، رائول، مورینتس، ژابی آلونسو و دیگران. حالا نوبت آسنسیو و مودریچ است. ماه‌هاست مذاکرات تمدید قرارداد جریان دارد اما باشگاه به بازیکنان بالای ۳۲سال پیشنهاد قرارداد بلندمدت نمی‌دهد. بازیکنی در سطح مودریچ که عاشق رئال است و دوست دارد در مادرید بماند تا فرزندانش در همین شهر به تحصیل ادامه دهند، حالا باید فکری برای آینده‌اش بکند. باشگاه به او و آسنسیو پیشنهاد تمدید یکساله داده اما با دستمزدهای پایین‌تر. از مودریچ خواسته شده که سال ۲۰۲۳برای حضور در اردوی تیم ملی کرواسی کمتر مادرید را ترک کند. همین بی‌توجهی‌ها آسنسیو را به سمت بارسلونا فراری می‌دهد و لوکیتا را به سمت عربستان. هیچ پیشنهاد تمدیدی به سبایوس هم ارائه نشده است.

رسانه‌های اسپانیایی و عربستانی از پیشنهاد وسوسه‌انگیز النصر عربستان به لوکیتا خبر داده‌اند؛ پیشنهادی که می‌تواند دست‌کم سالی ۴۰میلیون یورو برای این بازیکن کروات دستمزد در بر داشته باشد. این ۶برابر دستمزدی است که در رئال به او می‌دهند. النصر پیشنهاد قرارداد ۲ساله می‌دهد و مثل رئال‌مادرید برای قرارداد یکساله شرط نمی‌گذارد. النصر حتی ادن آزار را هم می‌خواهد. شاید تونی کروس برای اینکه به سرنوشت مودریچ و راموس و مارسلو دچار نشود و باشگاه در برابر او خست به خرج دهد، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته باشد. شاید کروس هم در تابستان به‌طور رایگان به تیمی دیگر و احتمالا به عربستان برود.

درصورت انتقال مودریچ به النصر، این باشگاه عربستانی ۲بازیکنی را در اختیار خواهد داشت که روی‌هم ۶توپ طلا دارند. مودریچ این فصل در ۲۳بازی برای رئال‌مادرید به میدان رفته و کنار به ثمر رساندن ۵گل، ۲پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. او همچنین به تیم ملی فوتبال کرواسی در۲دوره اخیر جام‌جهانی به‌ترتیب به کسب عناوین دوم و سوم کمک کرده است. این هافبک کروات که اخیراً در مصاحبه‌ای گفته بود دوست دارد همچنان در بالاترین سطح از فوتبال حضور داشته باشد و به بازی کردن ادامه دهد، سال ۲۰۱۲از تاتنهام به رئال‌مادرید پیوست و در این مدت در ۴۵۹بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۳۶گل‌زده و ۷۳پاس‌گل را از خود به‌جای گذاشته است. لوکا مودریچ تاکنون به سفیدپوشان مادریدی برای کسب ۲۱جام مختلف کمک کرده است ازجمله ۳قهرمانی در لالیگا و ۵قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

کد خبر 737248
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha