جمعه ۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۶
۰ نفر

میشیگان: تلاش برای پیدا کردن سگ گمشده به قیمت از دست دادن یک خودروی لوکس تمام شد.

 ماجرا از این قرار بود که مردی میانسال، سگ شکاری خود را در جنگل گم کرد و هرچه تلاش کرد نتوانست او را پیدا کند.

وی سرانجام تصمیم گرفت تا با خودرویی که به تازگی خریداری کرده بود، مسیر حاشیه رودخانه را طی کند تا شاید ردی از سگش بیابد. اما هوای مه‌آلود موجب شد او  نتواند رودخانه یخ‌زده را از جاده تشخیص بدهد و با خودرو به سطح یخ‌زده رودخانه رفت.

تنها پس از چند ثانیه وزن خودرو موجب شکسته شدن یخ‌ها و غرق شدن خودرو در آب شد. هرچند این مرد توانست از مهلکه جان سالم به در ببرد، اما در عین حال علاوه بر سگ، خودرو‌اش را نیز از دست داد.

سارق کم حافظه

برلین: کم حافظگی یک سارق موجب دستگیری او شد. یک جوان 18 ساله که ظاهری عجیب و غریب داشت و با سرعت در خیابان‌ها رانندگی می‌کرد، توسط پلیس متوقف شد. مامور پلیس که به او مشکوک بود و  مدرکی برای بازداشتش نداشت از این جوان خواست مشخصات و نشانی محل سکونتش را بدهد.

اما این جوان که نمی خواست نشانی‌اش لو برود تصمیم گرفت نشانی دیگری را بدهد و نخستین آدرسی که به ذهنش رسید را به پلیس داد. نکته جالب این است که این جوان دقیقا نشانی خانه مامور پلیس را داد و این در حالی بود که چندی پیش به‌این خانه دستبرد زده شده بود.

مامور پلیس که از شنیدن نشانی خانه خودش غافلگیر شده بود این جوان را به اداره پلیس انتقال داد و او اعتراف کرد که چندی پیش از همین خانه مقداری طلا و پول نقد سرقت کرده است. به این ترتیب سارق کم حافظه به زندان افتاد.

مخفیگاه خطرناک

فونیکس: جوانی که از دست پلیس فرار کرده بود با انتخاب یک مخفیگاه اشتباه جان خود را به خطر انداخت. این جوان 26 ساله با سرعت زیادی از چراغ قرمز عبور کرد و ماموران هم خودروی او را متوقف کردند.

هرچند او ناچار شد مدارک خودرو و گواهینامه‌اش را به پلیس بدهد اما در یک چشم‌به هم زدن از دست ماموران فرار کرد. او برای پنهان شدن از دید ماموران زیر یک تریلی پنهان شد اما در همان لحظه راننده، تریلی را روشن کرد و این جوان را زیر گرفت. با  داد و فریاد این مرد، پلیس مخفیگاه او را پیدا کرد و به جای زندان او را به بیمارستان انتقال داد.

این جوان پس از بهبودی اعتراف کرد از آنجایی که مقداری مواد مخدر به همراه داشته به فکر فرار افتاده است. گفتنی است در حالی که او می‌توانست فقط با پرداخت جریمه عبور از چراغ قرمز به این ماجرا خاتمه دهد، اکنون باید علاوه بر پرداخت جریمه به دلیل فرار از دست پلیس و حمل مواد مخدر محاکمه شود.

برف‌بازی ممنوع

نیویورک: برف بازی دانش‌آموزان یک مدرسه نه تنها پای پلیس را به ماجرا باز کرد، بلکه موجب شد ماموران برای کنترل دانش آموزان از اسپری فلفل استفاده کنند. مدیر این مدرسه گفت: به زمین نشستن برف، دانش آموزان را ذوق زده کرد و برف بازی آنها به یک میدان جنگ تبدیل شد.

به گفته او در آغاز برف‌بازی فقط چند دانش آموز به یکدیگر گلوله‌های برف پرتاب می‌کردند اما ظرف مدت چند دقیقه تعداد آنها به 200‌نفر افزایش یافت. به این ترتیب چاره‌ای جز پادرمیانی پلیس وجود نداشت و ماموران برای اینکه از آسیب‌دیدگی بیشتر دانش آموزان جلوگیری کنند، اسپری فلفل به کار بردند.

این در حالی است که برخی از دانش‌آموزان به اندازه‌ای گلوله‌های برف را با قدرت به سمت دوستان خود پرتاب می‌کردند که به نظر می‌رسید قصد کشتن آنها را دارند. در جریان این برف‌بازی تعدادی از دانش‌آموزان که با پلیس هم درگیر شده بودند، بازداشت شدند.

کد خبر 73705

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز