مسافران قشم‌ایر از استانبول به تهران که قرار بود ساعت ۱۳ روز گذشته به مقصد تهران حرکت کنند، با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شدند و در نهایت صبح امروز به تهران رسیدند.

هواپيمايي قشم اير

به گزارش همشهری آنلاین، پرواز مسیر استانبول-تهران هواپیمایی قشم‌ به شماره ۲۲۱۲ که مقرر بود روز گذشته شنبه یک بهمن ساعت ۱۳ انجام شود، با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شد؛ درعین حال در حالی که با اعلام تاخیر اولیه، برای پرواز ساعت ۱۷ شنبه برنامه‌ریزی شده بود، پس از آن یک بار دیگر اعلام شد پرواز ساعت ۲۱ استانبول را ترک می‌کند و در نهایت ساعت یک بامداد امروز یکشنبه دوم بهمن، استانبول را به مقصد تهران ترک کرد.

یکی از مسافران این پرواز گفت: در این ساعات، پذیرایی از مسافران انجام نشده است و حتی ماموران قشم‌ایر هم برای پاسخگویی به مسافران در فرودگاه حاضر نشدند.  

مدیر روابط عمومی قشم‌ایر درباره علت تاخیر پرواز این هواپیمایی اظهارکرد: با توجه به نقص فنی هوایپمای قشم‌ایر به مسافران تهران به استانبول و استانبول به تهران اطلاع‌رسانی شد که تاخیر داریم؛ به مسافران اطلاع‌ دادیم که ساعت ۱۷ به فرودگاه بیایند اما یک سری مسافران پیامک دریافت نکرده بودند و در فرودگاه حاضر شدند؛ به همین دلیل برای این مسافران پذیرایی هم انجام شده و پیشنهاد هتل هم به مسافران داده شد.

صابر نوروزی ادامه داد: ما تخمین زده بودیم که تا ساعت ۱۷ نقص فنی برطرف می‌شود، اما با وجود همه تلاش‌هایی که انجام شد، نقص فنی برطرف نشده و بعد از آن هم تاخیر ادامه پیدا کرد و مدت زمان لازم برای رفع نقص فنی هم قابل پیش‌بینی نبود. البته ما سعی کردیم در این شرایط همه پروازها را برقرار کنیم و پروازی کنسل نشود و بتوانیم مسافران را به مقصد برسانیم.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی قشم‌ایر در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی برای جابه‌جایی با یک ایرلاین‌ دیگر به مسافران شده، گفت: مسافران می‌توانستند این کار را انجام دهند و حق طبیعی‌شان بود؛ ضمن اینکه حقوق قانونی مسافر از طرف شرکت انجام می‌شود و می‌توانند با بخش مسافری تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند و اگر طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری خسارتی تعلق بگیرد، پرداخت می‌شود.

کد خبر 736554
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha